Roy Drage Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hei, jeg har en 88 modell 525 som er ombygget til 24v, det er montert et herpet konfilter som jeg vil ha bort. Det fulgte med en orginal luftfilterboks som jeg ville montere men oppdaget at denne ikke passet, jeg tror derfor at denne hører til m20 og at den som bygde om bilen fant det enklest og montere "power filter". Men før jeg kjøper en luftfilterboks til, hadde jeg satt stor pris på om noen kunne ordnet et bildet av en, så jeg får se om det faktisk er forskjell. På den jeg har ser det ut som om det skal skrues fast noe, en flens el. liknende, for å feste sammen med lmm... Mvh Roy. Ps. hvis noen har liggende en boks de ikke trenger kansje jeg kunne fått pris på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Edit: e36 boksen er ikke lik.., så fjernet bilde. Har en luftfilterboks fra e34 520i (m50b20 24v) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Har fått et bilde av en boks på pm og den var lik den jeg har liggende, så da tror jeg at jeg går for å lage meg en flens så det passer. Takker for responsen!!! Mvh Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå