egilkv Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Ser forresten at etter -98 er det en egen cold climate-opsjon der så vidt jeg kan skjønne slanger og separator er isolert. Det burde kunne hjelpe på det problemet jeg fikk med isdannelser. Noen som vet hva denne isolasjonen består av? Ville det være fornuftig å surre et egnet materiale rundt delene fra før -98?
benger Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Gammel tråd men shit. slik så det ut inni ventilatoren min: I slangen fra toppdekslet: Her er slangen ned til peilepinnen som tetter seg. Min hadde i tillegg sprekt. Oljelekasje og etterhvert falskluft som ga fra seg feil på veiv og kamsensor og ustabil gange/drag på motor. I tillegg til sprengt toppdekselpakning, olje i tennpluggene og høyt oljeforbruk. Bare drit mao. Fikk renset peilepinnerøret, men kjøper nytt. Tar ikke sjangs på at det varer så lenge før det tettes igjen. Trangt rør... Må nok en gang bytte toppdeskelpakning. Fant ut i ettertid at det skyldtes tett ventilasjon. Men nå kan jeg snart skru og få løs de slangene i blinde
SweetBMW Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Slik ser det ikke ut i min Slike ting er viktig og kjøpe nytt. Og spesifiser at du skal ha den som er isolert om det er forsjkellige typer. Holder mye lenger for norske klima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå