Gå til innhold

E36 325i godkjent ombygd,Ny pris 25.000 Årsavg 2010 inkl!


jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går ikke an å forsikre en 318i som 325. Ingen forsikringsselskaper som vil det, da bilen fortsatt er en 318 på VIN/Reg nummer. Skal man forsikre den som 325 må man tegne tilleggsforsikring for ekstrautstyr. Vet ikke hvem du har snakket med, men de tar hvertfall feil:)

Går ikke an? Jeg ringte gjensidige, sparebanken, if, osv.

Alle mente den skulle forsikres som en 325i, på grunn av den økte motoreffekten osv.

Og jeg har min 316I, ombygd 325i, forsikret som en 325, så ikke kom her å si at det ikke går an og det ikke stemmer. Kan ikke tro at alle de tar feil. eventuelt har alle lyget for å tjene mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
det går an. men da har du tilleggsforsikret den. det er ikke påbudt.

Kjipt for deg da bjsyse. Du får ringe dem en gang til tror jeg, og si at JEG har rett;)

lol hva er det du vaser om ?

du kan velge hva du vil forsikre den som. men smeller du den og har 318 forsikring for du jo 10 kroner for bilen :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rust i jekkfestene under kanalene, men resten av kanalene ser jeg ikke noe rust på. Jekkfestene er ikke svekket, merket hvertfall ikke noe da jeg la om til sommerdekk idag og satt jekken under festene. Også endel rust under fremdørene, dette tenkte jeg å begynn på snart, sandblåse og male/lakkere opp.

Det er ikke gjennomrustet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hull inn i kanalen ved siden av det hullet som normalt er i jekkfestet. Men tror ikke det er noe problem å reparere det. Det er ikke rust i resten av kanalen. Resten av karrosseriet er helt og fint, men lakken er sliten. En god del riper som ikke lar seg polere bort. På avstand ser bilen fin ut, men som skrevet i annonsen den trenger ny lakk for å bli strøken. teknisk er bilen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...