Gå til innhold

E36 325i godkjent ombygd,Ny pris 25.000 Årsavg 2010 inkl!


jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

ipt6dk5xyh0xhbh5534p.jpg

de3qwexn1dpi7djtg071.jpg

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=118635

viewtopic.php?f=11&t=59997

km 250.000. Godkjent ombygd i vognkort, EU godkjent til 30.april 2011.

1991 modell, 4x Elvinduer, manuell takluke, store kjørecomputer, grått tekstil interiør i god stand. Motor gått 215 (ubekreftet)

Det som er feil/bør gjøres med bilen er:

Venstre forskjerm er uoriginal fra Koed og passformen er ikke bra. Skjermen stikker o,5 cm over panseret langs siden, og dette ser ikke pent ut. Det er ikke nevneverdig rust på bilen, litt i nedkant på bakluka, men dette er kun lakkrust.

Diff og girkasse, samt stikkakslinger er fra 318, så det har jeg muligens tenkt å bytte før salg. Det koster 5000 brukt på koed for begge.

Lakken er ok, men er litt slitt. Jeg mener bilen er verdt å koste på, da det ikke er rust på den.

Alle bremser ble byttet i forbindelse med ombygging, skiver og klosser nye i fjor.

Det følger med nesten nye 225/45-17 felger og dekk sommer, stålfelger vinter med gode Nokian Hakka 4 piggdekk . (15 toms)

Bilen har Bilstein AC Schnitzer dempere foran og 30mm senk rundt hele. (byttet i fjor)

Bilen er importert i 1997, og var avregistrert fra 2002 til 2006, da sto den inne i garasje (dette i følge forrige eier, men jeg har sjekket opp i det, og bilen har ikke hatt skilter i denne perioden)

Jeg har hatt bilen siden desember 2006, og har kjørt 65.000 km med den.

Bilen ble godkjent på biltilsynet som 325i i fjor høst, men forsikres som 318i.

Bilen befinner seg på Hitra i Sør-Trøndelag.

Vurderes solgt.

Får jeg ikke et godt bud på den kommer jeg til å beholde den, da jeg ikke må selge.

Følger forresten med en 12 tommer Rockford fosgate kasse, 4-kanals Rockford forsterker og 2 stk focal i frontsettet. Fin lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dersom jeg skal bytte ut girkasse og diff kommer den til å gå opp hvertfall 7-8000 i pris, så det er en god mulighet for noen som har disse delene liggende å gjøre seg et kupp på en fin 325 her. Går en del bedre enn original da diffen har 3,36 utveksling. 0-100 går unna på litt over 7 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du skjer dersom du kjører på noen? 325 , forsikra som 318? :oops:

Det går nok helt fint..

Bilen er GODKJENT med 325 motor. Bilen heter fremdeles 318i....

Hvis du har en golf og bytter motor fra en vr6 passat så endres ikke navnet på bilen til passat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...