Gå til innhold

Kjøp av BMW

lommeruskmannen
 Share

Anbefalte innlegg

har nett kjøpt meg BMW men har lyst på en 3 serie Også. en e30 :P

men som jeg vet så er BMW ganske dyre og forsikkre på ungdommer under 25 år, og lurte på om jeg f.eks kjøper en 320/325, er det noe stor forsjell på HK? Får går vel litt på HK på prisen da man forsikkrer og ønsker helst en lavest mulig forsikkring. Noen tips? Har hatt tendensen til og registrere bilene på min far men tenkte jeg skulle registrere på meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På INGEN måte.

Kan skille flere hundre prosent. IF pleier å være dyre for ungdom med BMW, men er ingen regel uten unntak. Gjensidige pleier å ha gode priser :wink:

Best å høre med flere forskjellige selskaper. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Meld deg inn i bondelaget, da får du 17% rabatt på forsikringer hos Gjensidige. Selv sparer jeg enormt med penger på dette da jeg har flere biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På INGEN måte.

Kan skille flere hundre prosent. IF pleier å være dyre for ungdom med BMW, men er ingen regel uten unntak. Gjensidige pleier å ha gode priser :wink:

Best å høre med flere forskjellige selskaper. :wink:

Jeg er under den kriminelle bilalder og har billigst forsikring hos IF. Faktsisk 2000 mindre enn gjensidige på min 320d med full kasko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er medlem i BMWCN kan du jo også undersøke med Unison Forsikring som er selskapet som klubben har innledet et samarbeid med. (Jeg går over til Unison nå og fikk bedre vilkår og lavere premier)...Da kan du for øvrig også kjøre bilen på bane med forsikringsdekning...(så lenge det skjer i klubbregi). Ikke tilleggspremie for dette (men økt egenandel om noe skulle skje). Bare et innspill... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...