Hooi Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Lyst på større motor en orginalmotoren så gjerne send pm om noen har motor. Det er bare å sende pm om noen har skinn seter, felger(med kant!) eller noe smått av styling. MVH hooi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hei. Velkommen skal du være til forumet :)Bilen der har potensiale til å bli en veldig fin bil. men ta av ene leppa fram. det holder i massevis med en Likte heller ikke "finnene" på siden av framfanger.Og heller ikke sideskjørtene. Men nå er det bare MIN smak da Liker du det selv så skal du selfølgelig beholde det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 bil me pontensial ja men ening med at den enne frontleppa og finnene på siden bør gå bort! men kan bli ett tøft prosjekt hvis du får tak i en større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Slenger meg på det som har blitt sagt her tidligere. Men for ALL del, ikke min mening som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Syntes du burde plukke av en leppe i front, finnene og sideskjørtene. Om du gjør det og samtidig senker litt mer i front begynner denne å bli skikkelig fin Ang. motor så er jo M42/M44 en "klassiker" i 4-sylindra E36. Felgene dine syntes jeg egentlig er ganske tøffe og de kler bilen, men noen BREIE kantfelger hadde jo vært gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 i tillegg til ting nevnt tidligere her ville jeg lakkert panseret. ser halv fedfig ut når det ikke er lakka. ser ut som bilen har vært kræsjet og ikke hatt nok penger til å lakke alt. og E36 M3 sidespeil er ikke fint. greit om de er orginale på en M3. men de er ikke fine der heller. så jeg ville ha byttet ut de også. ellers ser den helt grei ut til å være sedan. velkommen til bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Er nokk enig med dem oppom her ja synst du hadde noen merklige grøftelys ? alldri sett før på en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hooi Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Den carbon front leppa er av og carbonvingene foran på fangeren er av=) men vil ha på carbonpanseret, kosta trossalt 12lapper ^^ og syns bilen kler det! har org panser nylakert i samme farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Carbon på grønn bil er fett... Behold panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Ville anskje også vurdert å bytte til sort gitter i frontfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 kanskje bytte blinklys også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Ta vekk det gitteret i frontfangeren også, så blir det sååå mye bedre, bytt det ut med svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå