JoeNasty Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hei godtfolk! Har lenge lett etter ett produkt som fjerner hvite streker og typiske slitasjemerker på sort skinn.De fleste med litt eldre skinninteriør vet jo hvordan det er.Ser jo ikke alltid like bra ut. Hørte med de på GS i Oslo og der hadde det vært en kar innom og skrytt uhemmet av ett sånn "oppfriskningsprodukt" som jeg er ute etter. Poenget er at jeg må ha noe håndfast som folk vet funker. Er ikke intressert i å bestille og kjøpe en haug med forskjellige produkter som ikke funker. Håper folk har noen gode tips og triks. MVH JoeNasty PS;Hvis folk har ett tips til en utfyllende tittel på tråden så kom gjerne med det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Jeg har laget en DIY på akkurat dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1281901#1281901 Du får se om denne er til hjelp. Det meste ang skinnfarging står der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... arge+seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Se der ja, var litt sent ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hehe Kloke hoder tenker likt vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Jeg har brukt swissvax sine skinnprodukter tidligere. En tråd på bmwccn med en som har gjort det samme. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=452566 Brukte det på en e36 som jeg hadde tidligere og skinninteriøret ble som nytt, så ut som det kom rett fra fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Du kan prøve med sort skokrem. Bruk børste og børst det godt inn i skinnet, så bruker du en t-skjorte og polerer av det overflødige. Har gjort det selv, og det fungerer over all forventnig. Ihvertfall hvis du tar prisen i betrakning. Og NEI, det sverter ikke av når du polerer ordentlig med en t.skjorte eller lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hehe Kloke hoder tenker likt vettu! Gjør vist det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Brukte Dynamix rens, farge og conditioner på min bil, fungerte utrolig bra Prosjekt34 har dette på lager til en grei penge, hør med han du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Og igjen ser jeg at Bimmers er ett genialt forum! Takker for tips og triks. Tenkte å lage en DIY når jeg først skal gjøre dette men ser jo at det er det allerede folk som har gjort.Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Og igjen ser jeg at Bimmers er ett genialt forum!Takker for tips og triks. Tenkte å lage en DIY når jeg først skal gjøre dette men ser jo at det er det allerede folk som har gjort.Genialt! Alltid fint med flere DIY. Spessielt hvis du bruker noen andre produkter på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå