Kriz85 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Ønsker og bytte ut interiøret i min E36 sedan. Lurer derfor på om noen her har noe som de vil bli kvitt? Ser for meg mørkt. Mvh Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hvilket interiør har du fra før da? Og hva er du ute etter?? Skinn??sportstoler i stoff?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriz85 Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Nå har jeg lyse grått ingeriør og seter. Kunne tenkt meg vanlig mørkt interiør. Gjerne svart. Eller del-skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Jeg har komplett grå/svart interiør til Sedan da jeg skal montere skinn imorgen. kan du legge ut bilde av det du har? Sånn at jeg får se forskellen fra det du har fra før å mitt? Mitt kan du få VELDIG billig hvis du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_deler_selge Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hei, If You are interesting to buy E36 salon set, just let me know by email. Or You need other parts. jonnarb@yahoo.com takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hei, If You are interesting to buy E36 salon set, just let me know by email. Or You need other parts. jonnarb@yahoo.com takk can you give us any idea of what you can get, and what prizes? prefebly with pictures Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_deler_selge Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 I have quit big used car parts shop in my country. I am comming in Norway three times a month with car parts, gearboxes, engines and etc... If You interesting to buy something, just let me know, Model Your car, year and parts You need. The best for me in email. I never taking deposit or something like that:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå