Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

og en motor som puster lettere gir mere effekt. ett godt avstemt anlegg vil nok gi 7-10% uten å ha forsket så mye på det. det vil også gi en noe annen effekt kurve.

Skrevet

idéen med et avstemt grenrør er at eksospulsen skal lage en negativ puls i de andre runnerne som "suger ut" mer eksos hvis den treffer mens eksosventilen er åpen. dette skal i teorien gi en renere forbrenning og mer effekt. på mazdaen kunne jeg ha en mer aggressiv tenning etter jeg monterte grenrør, og målte en effektøkning på over 10 hk med grenrør, catback, og innkorta innsugsslange (mellom spjeld og filter) :)

Skrevet
hei:) jeg står på lista di som prøvekanin,lurer på om de er muli du kan dytte nedi pakken min en slik bredbandslambda kit til 1650kr også?

Mvh. Stian Pettersen

Disse er utsolgt, kommer nye inn rundt 15-20 januar

Skrevet
Jeg kjøpte et som ser ganske likt ut til 3k så hvis dette er like bra så er det jo gull :) men måtte modifisere litt på det jeg kjøpte også.

Hva måtte du modifisere på?

Måte skjere bøyen litt anderledes på den biten som lambdan sitter på, eller så blir resten av annlegget så lavt, skar noen hakk i rørene å bøyde dem opp å sveisa det igjen :)

Skrevet
Jeg kjøpte et som ser ganske likt ut til 3k så hvis dette er like bra så er det jo gull :) men måtte modifisere litt på det jeg kjøpte også.

Hva måtte du modifisere på?

Måte skjere bøyen litt anderledes på den biten som lambdan sitter på, eller så blir resten av annlegget så lavt, skar noen hakk i rørene å bøyde dem opp å sveisa det igjen :)

Merket du noe forskjell på lyd eller respons? :)

Skrevet

Jeg har hatt en del grenrør på mine e30er. Å ja du merker mye på lyden. du får litt mer guffe på bilen også på høyere turtall. Men den største effekten fra grenrør får man vel vist man porter toppen.

Skrevet
fikk di grennrørene i dag eller??, sender du melding du når du skal sende di ut?? :)

Nei har ikke kommet i dag, de kom med hel masse unnskyldninger..

Men nok om det, de garranterte meg at jeg hadde de den 7.jan defor skrev jeg sendes seinest 8 jan

Skrevet

Hvordan blir det med betaling/frakt? Forhåndsbetaler gjerne for å slippe oppkrav, det er en unødvendig ekstrakostnad :P Hvor mye tror du frakta vil havne på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...