kvernen Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Komplett e6x sprut selges. (Nytt å Ubrukt) Med: *Lednings Nett *3 stk duble høyeff coiler *Luft\vann følere\Tmp\map sensor * div releer Sikkert mere som jeg har glemt. Har bud på 5500 Må bort i løpet av kvelden
kvernen Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Ingen? ikkje et lite bud en gang?=)
kvernen Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Da har vi en start=) Kom med bud folkens! Må bort så rask som mulig..
kvernen Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Notert det!=) Kom igjen folkens, her kan dere gjøre et kup!!
kvernen Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 JulianS: Vil helst selge dette komplett.. Mjørgen: Dette er et universalt kitt, å kan brukest på det meste av bensin motorer. å ja det kan brukest på m30 motorer=)
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Selges dette Haltechet også "uten garanti" som du skriver til meg når du nekter å betale for reprasjonen av det defekte Haltechet du solgte til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå