Ajern Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Selger nå E30'n min, har drivi å holdt på med den i snart 1 år. Bilen er bygd om til facelift front, det som gjenstår får å få på plastikfangeren bak er å kjøpe festene i bakplata. Det har ikke vært skilt på den sia 1999, så den må EU-godkjennes, utifra det jeg har sett selv så er det bare å bytte foringer i bakstillinga og i bærearmene foran (disse foringene følger med) Alt av lykter rundt på bilen er nytt. Det står helt nytt simons effektanlegg på, fra manifolden og ut. Bilen er godkjent senket! den er veldig bra for rust, eneste som er "stygg" rust er venstre hjulbue bak er bare den bretten som har begynt å smuldre opp nedentil, kan følge med ny mot pristillegg! Karosseriet har rullet 149000 mens motor har gått 249000. Det er elektriske ruter på den og AE lykter (har orginale liggende som kan bli satt på istede vis ønskelig) det følger med 17" PCW felger og en delemotor med Getrag-kasse! er det noe mer du lurer på så er det bare å ringe eller sende sms (er lettere å få svar av meg fram til kl 15.30 på sms) nr: 90073678 pris: 20000,- er også åpen for bud ingen skambud! (se også prosjekttråd i signaturen for mer info, eller send sms/ring) bilder tatt i dag 21.11.09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 løp å kjøp, skal handle ny bil så den blir bare stående i veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Jeg lurer litt på hvorfor motor har gått 100 000 mer enn bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 fordi motor som sto i ville ikke gå på to sylindre, derfor kjøpte jeg heller ny motor en å dele den gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 bilen står fortsatt å venter på ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 bilen skal fortsatt selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 byr 13k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 haha!! nei desverre det skjer ikke bud over 18000,- blir vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Tror du har fått mere om du har solgt den ferdig registrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 det skal jeg være enig med deg i menne gidder egentlig ikke å gjøre den ferdig med tanke på at det blir ny bil så derfor tenkte jg å selge den videre slik at noen andre kan gjøre den ferdig. det skal bare være å bytte foringene og de følger med, og sette på støtfangeren bak, mangler kun festene i bakplata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 haha!! nei desverre det skjer ikke bud over 18000,- blir vurdert det er lov å prøve seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 det er det men jeg syns vel egentlig at det ble et skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 det er det men jeg syns vel egentlig at det ble et skambud du må huske det er en 318 som ikke har skilter da send den på eu kontroll så du får en mangellapp da er det enklere å vite hvordan "stand" bilen er i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 men tanke på hvor lite rust det er på den og hvor mye nytt som er på den så er 13000,- for lite uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg