shapa Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 jeg har vurdert å bytte endepotta på en e36 318i, for å få litt bøsere lyd, og jeg lurer på åssen jeg gjør det? og hvor vansklig er det?
JonasD Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Jekk opp bilen og ta av det gamle og sette på det nye
Lars89 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Ikke vanskelig i det hele tatt. Ta av eksosklemme og eksosoppheng og kapp et spor eller to på langs på det bakerste røret på den gamle potta rett ved skøyten for å miste spennet og få litt klaring. Så er det bare å slå/dra/vri den av. Den nye monteres med eksospasta og klemme
shapa Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 det er såpass lett ja, men da så , men i en eu kontroll vil det å ha bytte endepotte noe problem?
andrE36as Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 det er såpass lett ja, men da så , men i en eu kontroll vil det å ha bytte endepotte noe problem? Nei, så lenge du er under dB nivå som er oppført i vognkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå