Gå til innhold

e34 tds diff og svinghjul haster

kristian88
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hei. Jeg har nesten helt nytt svinghjul fra 318 TDS. Kjørt 5.000 km. Det er veldig solid, og godt mulig det er likt sompå 6 sylindrete motorer. Det er omtrent like stort som svinghulet fra en V8 motor.

Vet ikke om det passer for deg? Kan måle hvor stort det er i forhold til 328/M3 svinghjul.

Angående 525TDS diff med brems, så har min nærmeste opphogger i Østerrike en slik diff. De er nok vanskelige å få tak i. Kan sikkert få med den på neste tur. Pris ca 4.000 kr.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har nesten helt nytt svinghjul fra 318 TDS. Kjørt 5.000 km. Det er veldig solid, og godt mulig det er likt sompå 6 sylindrete motorer. Det er omtrent like stort som svinghulet fra en V8 motor.

Vet ikke om det passer for deg? Kan måle hvor stort det er i forhold til 328/M3 svinghjul.

Angående 525TDS diff med brems, så har min nærmeste opphogger i Østerrike en slik diff. De er nok vanskelige å få tak i. Kan sikkert få med den på neste tur. Pris ca 4.000 kr.

Eirik.

må ha fra 6er td/tds
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nærmere i går, og svinghjulet er som du sier alt for lite. Du får kanskje sjekke opp om 328/M3 svinghjul kan passe.

Eirik.

det passer nok ikke erik,pga svinghjulene fra 6er dieselene har seks tapper på baksiden som går mot svinghjulssensoren.

jeg har forresten fra e30,524td liggende,men det er enkelmasse så da kan du risikere å få problemer i og med at det er dobbelmasse som er originalt til 2.5tdsen,men du sier ULYD i svinghjulet? hvordan det? ikke utløserlageret altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...