Willander Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Kollisjonsskadet E30 316i selges. Bilen er ikke rammeskeiv, og motoren starter og går fint på tomgang. Mellomakslingen er gåen (Bilen kan derfor ikke kjøres), og muligens automatkassa, men dette er ikke sikkert. Alle motorfester er røket. Bilen er EU godkjent og var i daglig bruk frem til uhellet. Motoren har kun gått 127 000 km, og servicehefte ser fint ut. Storservice tatt på 120 000 km, ny registerreim, vannpumpe, oljefilter, olje, fordeler, luftfilter med mer.. Bare denne servicen kostet mer enn jeg ber for bilen. Interiøret er noe slitt (sitter setetrekk i bilen) Ta kontakt for en hyggelig samtale! 92433672 Prisant. 3500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hvor står denne bilen? Kan du legge ut bedre bilder av skaden? Er intressert hvis den ikke står for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Hei! Den står på Sofiemyr, rett utenfor Oslo. Har ingen bedre bilder akkurat nå (bilen står hos moren min, hehe), men hele bilen er hel, det er frontfangeren som tok hele støyten. Selve plastcoveret til fangeren er også nesten hel og ligger under bilen. Panseret lukker seg fint også, det står bare åpent fordi jeg har tatt ut høytalererene og derfor er åpneren til panseret løs. Så for å la evt kjøpere se på motoren lot jeg det stå åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Ok. det blir litt langt unna for meg når bilen ikke er kjørbar. vert enklere hvis det hadd gått an å kjøre den. det var surt. men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 denne er jeg int i, må bare sjekke om jeg kan få ordnet no transport men motoren fungerer? dvs bremsen er god? så evnt tauing funker om jeg ikke får ordnet hengerfrakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Hei! Bremsene burde jo fungere fint (de gjorde hvertfall det før uhellet), den går fint på tomgang, men jeg har ikke prøvd å gi noe særlig gass. Men bilen har jo automatgir, så tauing er kanskje ikke det mest attraktive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hei!Bremsene burde jo fungere fint (de gjorde hvertfall det før uhellet), den går fint på tomgang, men jeg har ikke prøvd å gi noe særlig gass. Men bilen har jo automatgir, så tauing er kanskje ikke det mest attraktive? den kassa skal nok av evnt alikevell hehe men mellomakselen, knekt eller dårlig opphengslage? skeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Jeg skal ærlig inrømme at jeg ikke aner så alt for mye om motor, det er bare kjæresten til Moren min som har sagt at den er gåen.. og det virker som den slår rundt når bilen står i gir.. så den er vel skeiv da? hehe Han har også tatt av alle varmeskjold og løsnet potta for å prøve å komme bedre til. Så jeg tror nok en henger ville vært det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Jeg skal ærlig inrømme at jeg ikke aner så alt for mye om motor, det er bare kjæresten til Moren min som har sagt at den er gåen.. og det virker som den slår rundt når bilen står i gir.. så den er vel skeiv da? heheHan har også tatt av alle varmeskjold og løsnet potta for å prøve å komme bedre til. Så jeg tror nok en henger ville vært det beste! oki, skal se hva jeg får ordnet evnt den går for 3500kr? eller bud over? lenge er den eu ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Godkjent til 31.03.2011 3500 eller bud over ja, vil egentlig ha 4000 men moren min vil ikke ha den utenfor mer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg