Estil0 Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Hei. har noe deler igjen fra min ene delebil original 540. Komplett understell med slitte bremser selges billig om noen vil ha gromt understell til noe prosjekt. Sitter original diff på bakvogna. Dempere og alt som sitter på travers forbinnet med hjuloppheng fremme og bak følger med Delene sitter på en rullende bil nå. Skal få alt dette for 3000,- Noe jeg vil kalle meget billig. men jeg liker ikke ta mere for deler enn det jeg vil gi selv ! Selger hele bilen for 4000,- Mvh Torgeir Fauskrud
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Om det er for dyrt, så kan det jo gå billigere også. skulle absolutt blitt kvitt noe deler før juletidene.
Wolfeh Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Hmm. Ikke intressert i å selge hele bilen?
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Jo. skal få alt for 5000,- rullende karosseri, uten stoler og dørtrekk, motor gir og mellomaksling. Det er el vindu x4 el takluke, og masse gromt. Den er svensk registrert. om du tenkte på og bygge om fra 7 serie. Den har også en del karosserirust, og må lakkes opp pga "tagging" hehe. den står uten panser, front og bakfangere og sideskjørt. Får bare med noen donaldfelger så den er rullende om noen vil hente hele vogna. Den er momset inn, og tollpapirer følger med.
Wolfeh Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Karosseriet er helt ellers? Tenker da på høyrebakskjerm på bilen. Har en 520 jeg kommer til å bygge om til banebil en eller annen gang.
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Høyre bakskjerm er hel. rusten har stort sett satt seg ved lydpotte området og i kanaler. lykter og alt sitter der. tror faktisk det er nye vindusviskere på bilen også. hehe.
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Nei faen, du skal få hele driten for 4000,- så er jeg kvitt den. den er jo tråss alt svensk, så det blir jo bare en delebil. den er absolutt værdt pengene, og har kraftig understell. batteriet som satt i den har jeg rappa, og hjærnen vil jeg gjerne ha selv. Høyre speil mangler deksel også kom jeg på nå.
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Her er noen. panser og grill og fangere og stoler er ikke på bilen, om de er det på bildene
Mariuse34 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hei! Har du vindusheiserne i bakdørene, pluss bryter og bryterpanel? Selger du det?
Estil0 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Har bestemt meg for og selge resten av bilen komplett om noen skulle være interesert. Kjøp hele bilen så får du alt du trenger til EL-Vindu mekanismen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå