Gå til innhold

Clutch sentrerings verktøy tegninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har clutchsentreringsverktøy på ark? Jeg trenger tegninger for å dreie meg ett, skal ha skoleprosjekt, og fin måte og få dette gratis til på:)

Skrevet

Free bump.

Han vil sikkert ha til så mange som mulig, det vil iallefall jeg.

Hva med å endre "topic" å ha en "generell" tråd om verktøy man kan lage selv, med tegninger?

Skrevet

jeg trer bare girspaken fra bmw`n igjennom lamellplata og inn i svinghjulslageret(mrk. gjordt dette på flere merker, ikke bare bmw). Funker like fett hver gang det så skjønner ikke hva folk skal med sentreringsverktøy:)

Skrevet

Vet ikke helt hvilken kasse det er, men det er en originlal M52B20 motor, med sikkert en std kasse for disse:) skal skifte klutch og foringer, leddføringer og slikt til girstanegn for å fjærne slarket samtidlig. hadde vert kjekt med en egen tråd for tegninger, og evt verktøysspm:) har noen få tegninger i fra haynes boken:) kam sentrering og låsebolt til svinghjulet, o.l. std ting.

Skrevet

Om du skal gå over giroverføringa anbefaler jeg deg å kjøpe justerbar shortshift laget av K-sport og solgt av GS bildeler. Blir helt gromt å kjøre med. Husk å bøye stanga mellom girspak og girkasse så den ikke tar i mellomakslingen.

Skrevet

Takker skal skifte innen en mnd, men er det noe sted man kan stemme på for å få en side der vi kan ha tegninger på spesialverktøy og slikt, eller går bmw imot dette, jæger sa de ville ha spesialverktøyet for seg selv siden det blir lettere for oss å utføre arbeidet selv, som fører til at de taper penger. dette gjelder sikkert alle verksteder da:(

Skrevet

Gunnar kan sikker opprette en direktelink på høyresiden ala DIY, men da bør dokumentene ligge som billedfiler med all vikitg informasjon. Hvilke modeller, type gods osv. Gjennomført altså.

BMW systemet har ikke noe med denne siden å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...