galekz Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Selger min 323 Baur Cab, finner ikke mange av disse i Norge. Bilen er ikke strøken, er en del rustarbeid som må gjøres, er rust i kanalene og i støtdempertårnene, tror også det er noe galt med overføringen på girkassen, den står låst i reverse og vil ikke ut eller inn i noen andre gir, er ikke sikker på hva det kan være, det er en 325 girkasse som står i. Er akk kjøpt ny radiator fordi den gamle var sprukket. Ellers så er det noe småfiks, som: Fester til caben,bremsene må luftes og visst jeg ikke husker helt feil så tror jeg frostpluggen har gådd, men er ikke helt sikker på dette. Følger med Orginale E-30 felger med vinterdekk og noen 16" felger med kant med sommer dekk. Denne bilen er absolutt en bil som har stort potensiale, og fortjener ikke å bli brukt som delebil eller bare bli ståendes på et jorde. Tror ikke det er flere en maks 4 slike i Norge. Men som sagt så er ikke bilen strøken, må noen timer til med arbeid. Ring så får du vite mer. 10000,- er ikke mye for et så skjeldent eksemplar, med litt omsorg, så kan dette bli en konge bil som vekker mye oppsikt. Bilen må hentes på henger. Innbytte kan være av intr i annen bmw. Helst E30 Flere bilder kommer. PS.Det er ikke skilt på bilen. Førstemann til mølla Ring eller send sms på 98810997 Her er noen bilder av peugeoten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo2003 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 intr i bytte i e30 325i med full seidl fash styling, grenrør, effektannlegg, knfilter og senkesett?..litt småfiks på den men går rimelig godt...nye foringer bak..trenger ny opphengsforing på mellomaksling og den koster 500,- bilen er ikke skiltet nå pga ble for lav for meg...pm meg så kan jeg sende bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo2003 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 btw...er en bil jeg er blidd bydd 30k for da den var i orden...og er ingen heftelser heller på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Tar gjerne denne jeg, om jeg bare får solgt min først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 hei. kass interiør er d i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 intr i bytte i e30 325i med full seidl fash styling, grenrør, effektannlegg, knfilter og senkesett?..litt småfiks på den men går rimelig godt...nye foringer bak..trenger ny opphengsforing på mellomaksling og den koster 500,-bilen er ikke skiltet nå pga ble for lav for meg...pm meg så kan jeg sende bilder;) er dette en hvit, 2 dørs -86 mod med sorte baklykter og m-tech2 vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo2003 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 nei er en rød 4 dørs 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Takk for respons. Er intr i innbytte i 325 din, kan du ikke sende meg en mld på 98810997 så kan vi snakke mer på tlf ü. Som sagt så er det 1.mann til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Mjørgen: Det er et vanlig grått/svart E30 intr, Førerstol er "M-tech" og passasjerstolen er samme men er vanlig sete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Beklager for dårlige bilder... Som dere ser så er det noen som har vært å revet av bmw emblemene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Vil også informere om at jeg har en Peugeot 406 2,0 som jeg kan legge ved bmw om dyrere bytte. Om du er intr så kontakt meg, denne er FET! 60/40 senk, 17" felger andre baklykter, øyelokk å noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Ser ihvertfall ut som frostpluggen har gått på det ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Nei det var radiatoren, men den er byttet nå helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 har du bilen fortsatt? bilde av rusta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå