wollabygg Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Som tittel sier, post bilder og ellers annet av info om E30 ix. Dette for inspirasjon for de som har, eller for de som vurderer å anskaffe en slik bil. Jeg starter med min egen, samt en jeg synes er fantastisk fin, som dessverre ble solgt før jeg rakk å reagere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 og noen fler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hehe! Herlig at du laget en tråd=) Hvordan går det med din? Bestillt grenrør til min nå.. Lurer på hvordan det blir! Her er noen bilder av min fra i sommer.. (Har byttet til orginale orange blink nå =) ) Blir "overhaling" av felger i vinter.. Lurer litt på "Gun metall grey".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Her er tre av min ix tatt i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Sansen for hvit E30 touring=) Pen bil! Er det 15" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Hei og hå karer! Jeg ser at jeg lekende lett taper hjul-konkurransen Dere har begge to mine favoritt felger: Alpina og originale 15 tommers BBS. Jeg har en masse ting som skal gjøres med min bil, blir en tråd om det etterhvert. En ting er i hvertfall klart: Rent kosmetisk blir noe av det første å jakte på felger Her kommer ett idyllisk bilde av ix i sitt rette element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Det er 15", ja. Vanlig E30 innpress (et24), så de bygger bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Nydelig! håper å se IXen min slik i vinter! Har 14" BBS på vinter, er keen på 15" der.. Blir litt kjipt å gå fra 16 til 14:P Har 2 ekstra alpina felger liggende (klarte å treffe et hull i sommer, så ødelagt 2 =( ) Men får du tak i 2 et annet sted, så kan du få deg Alpina;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 "Feil" innpress er konge;) har et24 på alpinaene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Det er 15", ja. Vanlig E30 innpress (et24), så de bygger bra ut Pent uten blinklys=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 OJOJOJOJ! send meg en pm angående felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Bilen din var rett og slett dritlekker med Alpinahjul. Her er et par andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Kult med litt "stuk" som den nederste har! Hva tror dere om Mørk Grå Metallic på alpinafelgene mine til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Vinterbilen 08/09. Konge å komme seg frem med NORSK Alpina IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Tror det kan bli riktig så fint. Vil nok kle bilens farge godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå