wollabygg Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Kom med fler bilder da folkens Jeg synes da jeg har sett at det er flere som har ix iflg profil/avatar.
cmn Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Oi. Takker! Var mye positivt her Ubekreftede rykter sier ca 150km/t som endte i 4hjulsslipp og på tvers av veien ut på et jorde. Én ble kastet ut av bilen, og de to andre fulgte bilen til den stoppet. Endte med et ribbeinsbrudd, en sprukket milt og ellers bare småtteri... Såpass var nå i det minste fortjent synes jeg. Skal se om jeg finner flere bilder av bilene, men har dessverre veldig lite bilder av de pga harddisk-krasj for en stund siden...
3XXTouring Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Sykt! Skal passe på å ikke få bilen min lånt bort:P hehe! Du får legge ut bilder når du får tatt noen! Ser jo ut som om du har den fineste av oss;)
cmn Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Noen bilder til av den sorte, slik den var da jeg kjøpte den: Er det ikke brøytet på parkeringen får man brøyte seg fram selv Et par til av vraket:
3XXTouring Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Den svarte er peen! Sykt keen på interiøret ditt=) Si fra hvis du vil bytte:P haha! Trist å se vraket!
cmn Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Takk takk Har dessverre ikke den svarte bilen lenger heller... Måtte beklageligvis selge bilen for å frigjøre litt penger til Honda'en.. Bilen ble solgt til en kar fra Vestlandet en plass.
3XXTouring Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 oki=) Fikk ikke det med meg. hehe! Men ser jo nå at det er honda;)
cmn Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Det er mulig jeg har noen flere bilder på et kamera hjemme, så skal sjekke det til helga!
StrexX Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 her var det mye gromme biler!! trist å se den vraka touringen:( hadde ix for en stund siden, angrer som en hund på at jeg solgte den bilen, var strøken! men lite å gjøre med det... her er et bilde jeg tok rett etter å ha henta bilen, var "litt" høy forran gjorde mye med bilen men var ikke så flink til å ta bilder, her er hvertfall bilder av bilen etter jeg senka den... etter bilde ble tatt bytta jeg til mørke blinkers, sota baklampene litt og lakkerte øyelokka i bilens farge... interiøret: satt seff på dekselet under rattet noen dager etter dette bilde ble tatt...! et random bilde av bilen
wollabygg Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Husker den Strexx. Prøvekjørte den på Jessheim en gang. Veldig fin bil.
wollabygg Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19959206 Pen bil og masse deler
Østgaard Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19959206Pen bil og masse deler Drømmebil Såg veldi bra ut, og masse godeler også ja Mest vanlig med automat på ix?
wollabygg Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Mest vanlig med automat på ix? Vet neimen ikke, men en god del av de jeg har sett har hatt det. Virker forsåvidt også som de bilene med automat har generelt mere utstyr, sportsinteriør/skinn, ac osv. Min har manuellt gir, men er ellers rimelig spinkelt utstyrt.
Lars89 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 IX var ingen billig bil som ny. Fra 395 000 for en vanlig 4-dørs og hele 450 000 for en ixAT. Til sammenligning kosta en 325i 322K og M3 "bare" 551K... De som tok seg råd til toppmodellen hadde gjerne råd til litt utstyr også. Min 325xiT hadde f.eks svart sportskinn, takluke, mtech2-ratt, AC, kjørecomputer, defa osv
Schrick Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Den svarte er peen! Sykt keen på interiøret ditt=) Si fra hvis du vil bytte:P haha! Trist å se vraket! Jeg har slike dørtrekk liggendes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå