Gå til innhold

Den store E30 ix tråden!

wollabygg
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah! Kjenner meg igjen der gitt. Den jeg viste bilde av tidligere, lå til salgs på mobile.de. Jeg mailet med selger i ett par dager mens jeg fant ut av alt det teoretiske og praktiske knyttet til å få bilen til Norge (Har aldri importert bil før), samt det faktum at jeg måtte betale fulle avgifter før jeg eventuelt kunne få alternativ beregning. Det endte med at en tysker fra nabobyen eller noe nærheten stakk av med hele herligheten til en slikk og ingenting... Søvnløse netter og avbitte negler i flere dager etter det der.. :cry:

9tptvkyfzwvo35w33dtn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det stort sett vært av og på med hjulene :D Først hadde jeg en forferdelig lyd når jeg svingte til høyre, og etterhvert når veien gikk svakt til høyre... Tok av hjulene og fant ut at klossene gikk litt feil i caliperen på høyre side foran. Rettet opp i det å satte hjulene på igjen. Deretter ble jeg plaget med en dunke-/knakkelyd som fulgte hastigheten på bilen.. Trodde først det var noe knyttet til drivverk. Av med hjulene igjen. Høyre caliper satt løst med ca. 1 cm. vandring. Skrudde fast, og monterte hjul igjen :D Nå er det stille og fint. Skal prøve å få tatt mer bilder til helgen, i og med at det stort sett er mørkt når jeg har mulighet i ukedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Herlig med litt bremseskruing;)

Ja, blir fort for sent med bilder!

Skal bli flinkere til å dokumenter fremgang med min... Tok alt av understell i vinter, og det har jeg nesten ingen bilder av :D

Blitt noe antydning til IXføre i Årnes traktene ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen til av min:P Satser på det ikke blir for mye:P

3sfa7ay9d2u9ynoicdvf.jpg

Interiør!

k6gpvmf7b6gb16px66bq.jpg

Stemnings bilde fra surf i Stavanger.. Vinter 09

7enrhk2c2g3vuhgr0tl1.jpg

Trist=( Måtte hentes av NAF etter å kjøre istykker 2 Alpina felger...

wyspj8wvzdp2ztexsxh1.jpg

Oppussing/Bytting av det meste av understell i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får dele litt bilder og erfaringer her etterhvert. Jeg kan ikke en lort om å skru på bil, så jeg får hjelp til selvhjelp av han jeg byttet bil med. Lærer en masse av det. Vært dårlig med snø. Var litt antydning i forrige uke men det forsvant før jeg fikk satt meg i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk=) Er vel bedre på bilde enn i vikeligheten.. Men begynner å komme seg! Driver å ser etter skinnint. Men vet ikke helt hvor pengene skal komme fra:P Hehe!

Syns standar int gir en veldig orginal god følelse!

Hadde vært artig med et IX-vintertreff;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to stk E30 325ix. Den først ble dessverre vraket, da en tidligere "kamerat" som var sjåfør for kvelden skulle tøffe seg for et par kamerater og vise seg med bilen min (som han ikke skulle bruke uten at jeg var med).

CIMG2812mini.jpg

CIMG2816.jpg

Denne bilen ble selvfølgelig erstattet med en ny, og enda finere og mer utstyrt ix. Den siste hadde blant annet sportsseter, skinninteriør ++

DSC_0237mini.jpg

DSC_0240mini.jpg

DSC_0252mini.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...