3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jaffbznd0mkj8qf7.jpgNORSK Alpina IX Så denne tilsalgs for noen år siden! Det var noe av det sureste å ikke ha penger til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Ah! Kjenner meg igjen der gitt. Den jeg viste bilde av tidligere, lå til salgs på mobile.de. Jeg mailet med selger i ett par dager mens jeg fant ut av alt det teoretiske og praktiske knyttet til å få bilen til Norge (Har aldri importert bil før), samt det faktum at jeg måtte betale fulle avgifter før jeg eventuelt kunne få alternativ beregning. Det endte med at en tysker fra nabobyen eller noe nærheten stakk av med hele herligheten til en slikk og ingenting... Søvnløse netter og avbitte negler i flere dager etter det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Finnes ikke kjipere! Skal prøve å få meg en sånn! Er jo en selvsagt del av drømmegaragen;) Gjort noe med din siden du kjøpte den? Evt. flere bilder av den? Prøver å finne noen av min jeg kan dele=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Så langt har det stort sett vært av og på med hjulene Først hadde jeg en forferdelig lyd når jeg svingte til høyre, og etterhvert når veien gikk svakt til høyre... Tok av hjulene og fant ut at klossene gikk litt feil i caliperen på høyre side foran. Rettet opp i det å satte hjulene på igjen. Deretter ble jeg plaget med en dunke-/knakkelyd som fulgte hastigheten på bilen.. Trodde først det var noe knyttet til drivverk. Av med hjulene igjen. Høyre caliper satt løst med ca. 1 cm. vandring. Skrudde fast, og monterte hjul igjen Nå er det stille og fint. Skal prøve å få tatt mer bilder til helgen, i og med at det stort sett er mørkt når jeg har mulighet i ukedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hehehe! Herlig med litt bremseskruing;) Ja, blir fort for sent med bilder! Skal bli flinkere til å dokumenter fremgang med min... Tok alt av understell i vinter, og det har jeg nesten ingen bilder av Blitt noe antydning til IXføre i Årnes traktene ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Legger ut noen til av min:P Satser på det ikke blir for mye:P Interiør! Stemnings bilde fra surf i Stavanger.. Vinter 09 Trist=( Måtte hentes av NAF etter å kjøre istykker 2 Alpina felger... Oppussing/Bytting av det meste av understell i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Vi får dele litt bilder og erfaringer her etterhvert. Jeg kan ikke en lort om å skru på bil, så jeg får hjelp til selvhjelp av han jeg byttet bil med. Lærer en masse av det. Vært dårlig med snø. Var litt antydning i forrige uke men det forsvant før jeg fikk satt meg i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Pokker så fin den bilen er altså! Så riktig fin ut inni også. Jeg har ikke sportsinteriør jeg da.... Standardinteriøret er i grunn en gedigen nedtur i forhold til sports... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Tusen takk=) Er vel bedre på bilde enn i vikeligheten.. Men begynner å komme seg! Driver å ser etter skinnint. Men vet ikke helt hvor pengene skal komme fra:P Hehe! Syns standar int gir en veldig orginal god følelse! Hadde vært artig med et IX-vintertreff;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Har hatt to stk E30 325ix. Den først ble dessverre vraket, da en tidligere "kamerat" som var sjåfør for kvelden skulle tøffe seg for et par kamerater og vise seg med bilen min (som han ikke skulle bruke uten at jeg var med). Denne bilen ble selvfølgelig erstattet med en ny, og enda finere og mer utstyrt ix. Den siste hadde blant annet sportsseter, skinninteriør ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Sattan, den var pen! Har du flere bilder av begge bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ixtouring Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Nydelig eksemplar cmn Gleder meg til jeg har sorte DE på min bil også. Utrolig pent på shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Sorte DE gjorde seg veldig. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Sykt pen bil=) Han kompisen din må ha satset litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Nydelig touring det der:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå