håk Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Kjøpte et par lykter fra GS som på bildet. Men disse lysene (når jeg bare kjører, ikke bremser o.l.) lyser forskjellig på hver side! på den ene siden er det ytterse røde lyset kjørelyset, mens på den andre er det det innerste røde. ikke et problem egentlig, men ser jo ikke like pent ut... Og siden det bare er en kobling regner jeg med at dette er en feil i lykta? Noen med samme problem? **Selger forresten pene Org 325 baklykter (hvit blink)**
Clerion Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Du har tåkelyset bak på og kjørelyset i den samme lykta har gått? (=
håk Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Hmm, tviler! Lyktene og pærene er helt nye, og når jeg bremser lyser alt rødt lys...
Glennski Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Hmm, tviler! Lyktene og pærene er helt nye, og når jeg bremser lyser alt rødt lys... Høres ut som en feil i kretskortet til en eller begge lampene. Sett på de gamle og se om problemet vedvarer. Hvis ikke, klag og få nye lykter
RobertN Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 ta og fløtt den ene pæra da med ledning og alt, er jo en lettvint løsning
håk Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Hm, kan prøve å flytte pæra ja, men likevel en irriterende feil fra produsent...
mAZE Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Er det lykta som har en feil, så er det jo bare å bytte den. Er bedre det enn å mikse og trikse på den. Skal jo ikke være slik.
Tronstad Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 har samme lyktene selv og akkurat samme "problemet" jeg også.. men ikke giddi og gjøre noe med det, hehe.. skal bytte de uansett så men tydeligvis ett problem med disse lyktene da !
Spiff Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 antaglig noen som har stokka om noen pin på kontakten på lykta da, er bare og bytte dem om for og fikse det, smal sak
h_anti Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 De skal faktisk være slik, da de er tilpasset biler med check control. Er ikke verre enn å koble sammen ledningene til parklyset inne i lykta - dvs klippe ledningen til pæra som ikke virker og koble den til ledningen til pæra som virker med en strømtyv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå