Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har da en 325ix som jeg tenkte å selge i deler da jeg har kjøpt hus så rekker nok ikke fikse den opp til kjøring.

4wd'n fungerer perfekt, begge akslene foran er hele

tror alle 4 kaliperne er ganske nye, skivene og men de har rustet litt nå.

mangler kun forskjermer og noe interiør, men har det meste ellers, bare å spørre.

er viskose diff bak, kan selges eller byttes i lamell eller annen sperre\brems i stor diff til e30

bilder:

DSC_0159.jpg

har ikke m3 skjermene lenger

DSC_0175.jpg

kan selges hel og evnt. har salgsmelding så, må igrunn sveise litt rust i gulv og eu godkjenne for å evnt bruke den.

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ca pris på diffen?

ca 4k er grei pris i forhold til det jeg har sett blitt solgt på bimmers før.

vil helst bytte i en annen diff med brems\sperre som passser bra på turbobygg, men kan selges og.

Skrevet
hva skal til for og få m50 motor i 325ix? girkasse osv fra 525ix? er kansje interisert i front stillinga:)

er mulig såvidt jeg vet, men tror ikke man får noen bolt-on bånnpanne, må evnt sveise sammen m50 og 325ix panna m20 girkassa passer på m50 motor så kan bruke den,

har btw bud på 3k for motor uten girkasse og med vanlig bånnpanne istedet for ix bånnpanne.

Skrevet
hva skal til for og få m50 motor i 325ix? girkasse osv fra 525ix? er kansje interisert i front stillinga:)

Bruke M50IX bunnpanne og oljesil.. Resten er som vanlig E30M50

• 3 weeks later...
Skrevet

bump, har alt ennå, bare solgt drivakslene foran igrunn..

kan selge ix delene til motoren løst om det skulle være nødvendig, kan og selge motoren som en vanlig 325motor med vanlig bånnpanne etc da jeg har det liggendes.

ble ikke noe av salg av motoren til steffen så har den ennå :P :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...