Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Korleis er vindu, lister, pakkninger(motorrom, dører, bagasjerom), teppe taktrekk, dashbord mm ? :)

Har du noe bud på bilen/deler no ? :)

hmm,

ikke bud på annet enn drivaksler foran som jeg bare må få demontert. så sende.

frontruta er kast, ellers så er alle rutene bra tror jeg,

har endel ekstra pakninger liggendes så burde kunne klare å skrape sammen et helt sett evnt.

har ikke gulvteppe tror jeg, taktrekket er litt skittent men helt, får snart et svart et til andre bilen min, så kan ta ut det som står i den evnt.

tror jeg trenger dashbordet selv,

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Korleis er vindu, lister, pakkninger(motorrom, dører, bagasjerom), teppe taktrekk, dashbord mm ? :)

hmm,

har endel ekstra pakninger liggendes så burde kunne klare å skrape sammen et helt sett evnt.Hei,

har ikke gulvteppe tror jeg, taktrekket er litt skittent men helt, får snart et svart et til andre bilen min, så kan ta ut det som står i den evnt.

Hei.

Pris på bak diff?

Og utveksling hadde vært fint?

Skrevet

hmm,

har endel ekstra pakninger liggendes så burde kunne klare å skrape sammen et helt sett evnt.Hei,

Hei.

Pris på bak diff?

Og utveksling hadde vært fint?

bud, kan demontere den i helga her og ta bilder, utvekslinga er enten 3,91, 3,73, eller 3,64 ifølge tabellen på sia her http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00023.htm

kan sjekke hva som står på diffen i helga her.

Skrevet
Hvor mye for bilen som den står nå?

Er det preface?

Vertfall visst det er preface trenger jeg front og bak fanger (stål fangerene) og noen av listene visst du har dette?

preface ja.

demonterer motor, girkasse og alt til fwd'n imorra inkl fjærbena foran. da det er solgt

men resta kan selges samlet evnt, men uten diffen bak. evnt med litt ekstra så kan den følge med.

usikker på tilstand på fangerne ivaffall,

bare bånndelen til motoren som er solgt, så har topp, innsug, dynamo ledningsnett etc ennå

Skrevet
Hvilken stand er motor i?

starter og går, kjørt den rundt selv, funker fint, men tikker litt så en justering trengs på ventilene. normalt det da på m20 motor

men har igrunn solgt bånndelen til motoren så må bli bra bud for at jeg selger den komplett, men topp etc kan selges evnt

Skrevet
Finn ut tilstand på fangerene og listene samt pris da :)

fangerne var ikke noe å samle på.

hvilke lister tenker du på sånn nøyaktig? de midt på dørene eller chrom\shadowline listene? usikker på hva jeg har av lister evnt :P

Skrevet

da er motor og girkass inkl drivverk framme solgt, men har innsug, dynamo, el-nett m\følere på kasse og hjerne ennå fra motoren.

fjørbena foran med drivaksler er og solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...