Gå til innhold

Montering av xenon i tåkelys på e36

bmw25
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

husk at det ikke er lovlig er EN TING...

husk at om du bruker de om natta på våt vei så ser de du møter stort sett ingen ting... og skulle det skje noe og purken får tak i deg og klarer å gi deg skylda så sliter du..

Xenon i tåkelys ser kult ut... men jeg blir like forbanna hver gang jeg møter noen i mørket.. tåkelys generellt har ikke noe i mørket å gjøre. Det blender og kan skape farlige situasjoner. Spesiellt på våte vinterveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja d har eg og lurt på :P har prøvd når eg har vert ute og kjørt,og d eg kom fram til var akuratt d samme,såg eg rett i tåkelysene så blei eg litt blenda,men merka ik noe til d ellers,så kansje er d di som er så opptatt av at d er ulovligt så ser rett på tåkelysene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere virkelig ikke har merket dette burde dere ut å kjøre mer istedet for å sitte her å argumentere for det som er ganske åpenlyst. :wink:

Når lysa er så nærme bakken som tåkelys ofte er vil de få veldig reflekson opp igjen fra våt asfalt.

Kjørte alltid med tåkelys på selv tidligere, men etter utallige timer på veien både privat og i arbeid så sluttet jeg å bruke disse.

Å nekte for dette er som å fortsatt tru jorda er flat.. lykke til.

Og ja... jeg synes også det er mye tøffere med tåkelysa på.. men bør ikke gå utover sikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere virkelig ikke har merket dette burde dere ut å kjøre mer istedet for å sitte her å argumentere for det som er ganske åpenlyst. :wink:

Når lysa er så nærme bakken som tåkelys ofte er vil de få veldig reflekson opp igjen fra våt asfalt.

Kjørte alltid med tåkelys på selv tidligere, men etter utallige timer på veien både privat og i arbeid så sluttet jeg å bruke disse.

Å nekte for dette er som å fortsatt tru jorda er flat.. lykke til.

Og ja... jeg synes også det er mye tøffere med tåkelysa på.. men bør ikke gå utover sikkerheten.

Jeg har kjørt på kveldene i snart 3 år og har sett utallige tåkelys.

Det blender IKKE meg.

Hvis man har originale fabrikkjusterte tåkelys så skal det ikke blende.

Det er noe annet med de som monterer tåkelys fra biltema og ikke har snøring på hva som er opp eller ned.

Mener ikke å være vanskelig her, men du kan ikke mene at det blender så mye at det går utover deg selv når du kjører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...