bmw25 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hvordan har dere montert xenon kit'et i tåkelysa dere som har det på e36? Noen som har bilde av det eller god forklaring? Spesielt på hvordan dere har gjort det på dekselet bak lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw25 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 eg trur dei berre har borra hull i det dekselet, er jo litt plass på siden av org kontakten til tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 riktig som matrix sier, hyl ut hvis du skal handle billig kit av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Veldig enkelt og montere dette på tåkelysene! Har H1 pærer i mine.. også fester jeg boksen ved siden av hovedlykta. stripser den fast i selve karroseriet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Husk at dette ikke er lovlig ved en eventuell kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw25 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Fullt klar over at det ikke er lovlig:P Er det noen som kunne ha lagt ut et bilde eller to av hvordan de har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw25 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Ingen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Er jo bare å lage et hull i koppen til tåkelyset, slik at du får inn pæra. Så legger du ballasten et tørt sted og kobler de originale ledningene til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 husk at det ikke er lovlig er EN TING... husk at om du bruker de om natta på våt vei så ser de du møter stort sett ingen ting... og skulle det skje noe og purken får tak i deg og klarer å gi deg skylda så sliter du.. Xenon i tåkelys ser kult ut... men jeg blir like forbanna hver gang jeg møter noen i mørket.. tåkelys generellt har ikke noe i mørket å gjøre. Det blender og kan skape farlige situasjoner. Spesiellt på våte vinterveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 skjønner egentlig ikke hvordan folk klarer å bli blenda av tåkelys. ser du rett på lysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 skjønner egentlig ikke hvordan folk klarer å bli blenda av tåkelys. ser du rett på lysa? Jeg tror problemet ligger i at de lyser ned i våt asfalt og da reflekteres lyset opp igjen. Jeg for min del har aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 hehe ja d har eg og lurt på har prøvd når eg har vert ute og kjørt,og d eg kom fram til var akuratt d samme,såg eg rett i tåkelysene så blei eg litt blenda,men merka ik noe til d ellers,så kansje er d di som er så opptatt av at d er ulovligt så ser rett på tåkelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 hvis dere virkelig ikke har merket dette burde dere ut å kjøre mer istedet for å sitte her å argumentere for det som er ganske åpenlyst. Når lysa er så nærme bakken som tåkelys ofte er vil de få veldig reflekson opp igjen fra våt asfalt. Kjørte alltid med tåkelys på selv tidligere, men etter utallige timer på veien både privat og i arbeid så sluttet jeg å bruke disse. Å nekte for dette er som å fortsatt tru jorda er flat.. lykke til. Og ja... jeg synes også det er mye tøffere med tåkelysa på.. men bør ikke gå utover sikkerheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 hvis dere virkelig ikke har merket dette burde dere ut å kjøre mer istedet for å sitte her å argumentere for det som er ganske åpenlyst. Når lysa er så nærme bakken som tåkelys ofte er vil de få veldig reflekson opp igjen fra våt asfalt. Kjørte alltid med tåkelys på selv tidligere, men etter utallige timer på veien både privat og i arbeid så sluttet jeg å bruke disse. Å nekte for dette er som å fortsatt tru jorda er flat.. lykke til. Og ja... jeg synes også det er mye tøffere med tåkelysa på.. men bør ikke gå utover sikkerheten. Jeg har kjørt på kveldene i snart 3 år og har sett utallige tåkelys. Det blender IKKE meg. Hvis man har originale fabrikkjusterte tåkelys så skal det ikke blende. Det er noe annet med de som monterer tåkelys fra biltema og ikke har snøring på hva som er opp eller ned. Mener ikke å være vanskelig her, men du kan ikke mene at det blender så mye at det går utover deg selv når du kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå