M3 Yngve Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 kom inn en annonse på sånne baklamper i går på autopower.se til di av dere som gikk glipp av disse, har selv disse på min m3 Takk for tipset. Da har jeg nå kjøpt.
m-alpin Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Jepp, jeg bekrefter at de er solgt hehe,artig at du hadde to nye sett meg som tipset Øyvind som kjøpte begge settene
Tommy Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Jepp, jeg bekrefter at de er solgt hehe,artig at du hadde to nye sett meg som tipset Øyvind som kjøpte begge settene Å nå er de i min varetekt, for transport til sørlandet i morgen.
BMW_Racing Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Go dag stian. Har du solgt Begge settene ?? Du skule sakt i fra, Så kunne jeg kjøpt dem HEHE.. Kanskje litt egoistisk av meg å sitte på 4 Sett NYE mhw lykter da. Jeg får holde med til de 2 settene jeg har. By the way stian. Har du enda de delene ?? Har litt vanskelig for å komme meg rundt skjønner du.
oddis Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Det var som svarte, da var jeg for sen igjen. Også ubrukte også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå