Lex-Talionis Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Okei:) Ja, er hull i disse rørene.. så skal fikse på dette i kveld. Kam har jeg allerede skifta da
Lex-Talionis Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Nå har jeg fiksa bensin lekkasjen også. Men bilen oppfører seg fortsatt på samme dritt måten som før:( sitter biltema pumpe i tanken på den.. Kan det være at den gir for lite i forhold til den orginale? Nå gir jeg snart opp den Jævla bilen!! Håper noen har noen bra forslag:)
Glennski Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Sett inn orginalpumpe for å være sikker. Da har du utelukket en feilkilde til
Lex-Talionis Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 ja, har fått tak i orginal nå så får se om det hjelper
ole_m7 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Bytt bensintrykks regulator... pumpa skal ikke slite med dette...
auggye Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hadde samme symptomer på min 318 93 mod. Eg byttet bare løftere, da kammen såg bra ut. Den blei heilt fin etter å ha byttet løfterene, men har begynt å dra litt dårligere rundt 6000 i det siste så burde vel ha byttet kammen og...
Lex-Talionis Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 hmm.. Trodde ikke ventil løftera skulle gjøre dette? Tikker ikke sånn spes mye i den lenger heller. Ble litt bedre etter jeg bytta kam. Ja, skal prøve å skifte btr
Lex-Talionis Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Noen som vet åssen ventil løftera sitter? har en dele motor, men greit å finne ut åssen man får dem ut
andyE30 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 du må sikkert bare plokke av topp dekselet å se på ventil løfterne. men ja disse kan få bilen til å bli utrolig rar. men hadde jo nesten vært like billi få deg ny motor istede får å bytte så mye smått, få deg 318is motor eller noe slikt, ikke så dyrt fra høggerene i sverige.
Lex-Talionis Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Okei,så ventilløftere kan fucke til så Jævlig? Kakler godt i den, så dem er nok slitne. Nei, er du gal, har ikke kjøpt alle delene:) en kamerat hadde en delebil med alt dette på. Vurderer å bare ta toppen hans og slenge på
andyE30 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Okei,så ventilløftere kan fucke til så Jævlig? Kakler godt i den, så dem er nok slitne. Nei, er du gal, har ikke kjøpt alle delene:) en kamerat hadde en delebil med alt dette på. Vurderer å bare ta toppen hans og slenge på hehe, har 318is topp liggende jeg, noe slikt du skulle hatt;) men ja dem kan bli helt snåle løftera, vi plagdes med en e36 318i en gang, den var så lat at den ikke spøla på grus, å fikk max 4000 omdreininger på den, latteli morro å teste hvor mye den tålte da men:p den hadde slitt kan, og da opner ikke ventila får fult, da blir de også vanskeli holde opp effekten slik du sier at den fusker til ved pådrag eller ved høye turtall, greier ikke kvitte seg med all eksos lr får ikke nok inn; ) vil jeg tro er feilen;p
Lex-Talionis Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Okei:) passer den toppen på m40? Innsug og slikt da? Skal du selge isåfall? kam min er ikke slitt da. Men kun løftera. Men er vel sikkert dem da. Har jo ikke noe anna igjen å skifte på den snart så
ole_m7 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Nr1: sjekk at du har riktig fuelmix, sjekk tenning, og skjekk kamstilling. Kan få en DAU motor hvis den er stilt ett hakk for sent. Bytta du BTR?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå