Gå til innhold

Motortrøbbel 89 mod 316.Kan snart brenne i helvete!! :(

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har jeg fiksa bensin lekkasjen også. Men bilen oppfører seg fortsatt på samme dritt måten som før:( sitter biltema pumpe i tanken på den.. Kan det være at den gir for lite i forhold til den orginale? Nå gir jeg snart opp den Jævla bilen!! Håper noen har noen bra forslag:)

Skrevet

Hadde samme symptomer på min 318 93 mod. Eg byttet bare løftere, da kammen såg bra ut. Den blei heilt fin etter å ha byttet løfterene, men har begynt å dra litt dårligere rundt 6000 i det siste så burde vel ha byttet kammen og... :oops:

Skrevet

du må sikkert bare plokke av topp dekselet å se på ventil løfterne. men ja disse kan få bilen til å bli utrolig rar. men hadde jo nesten vært like billi få deg ny motor istede får å bytte så mye smått, få deg 318is motor eller noe slikt, ikke så dyrt fra høggerene i sverige.

Skrevet

Okei,så ventilløftere kan fucke til så Jævlig? Kakler godt i den, så dem er nok slitne. Nei, er du gal, har ikke kjøpt alle delene:) en kamerat hadde en delebil med alt dette på. Vurderer å bare ta toppen hans og slenge på

Skrevet
Okei,så ventilløftere kan fucke til så Jævlig? Kakler godt i den, så dem er nok slitne. Nei, er du gal, har ikke kjøpt alle delene:) en kamerat hadde en delebil med alt dette på. Vurderer å bare ta toppen hans og slenge på

hehe, har 318is topp liggende jeg, noe slikt du skulle hatt;) men ja dem kan bli helt snåle løftera, vi plagdes med en e36 318i en gang, den var så lat at den ikke spøla på grus, å fikk max 4000 omdreininger på den, latteli morro å teste hvor mye den tålte da men:p den hadde slitt kan, og da opner ikke ventila får fult, da blir de også vanskeli holde opp effekten slik du sier at den fusker til ved pådrag eller ved høye turtall, greier ikke kvitte seg med all eksos lr får ikke nok inn; ) vil jeg tro er feilen;p

Skrevet

Okei:) passer den toppen på m40? Innsug og slikt da? Skal du selge isåfall?:) kam min er ikke slitt da. Men kun løftera. Men er vel sikkert dem da. Har jo ikke noe anna igjen å skifte på den snart så:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...