Bambo Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 MAngler motor ellers komplett. Rustfrie dører, manuel kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Tunellen og stolene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 pris for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Er ikke registrerbar så det er sagt. Er sveitsisk bil. HAr solgt girtunell og girkasse av den i dag. 3500kr for det som er igjen. MEn har en 96 stv med regras(x20xev/16v) stående som er hel og fin. Eu ok for 12 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hvis den har el. soltak, er jeg int. i den sorte el.boksen som styrer motoren til luka. Mao jeg trenger IKKE selve motoren (som pleier å ryke), men kun styreboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 har soltak ja. Tror jeg har boksen liggende fra før. Har vel ett par biler i deler fra før. Hva gir du isåfall for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Minst mulig, selvfølgelig. Et par-tre hundrelapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 skal titte etter nå i helga jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 skal titte etter nå i helga jeg. Nå er det vel (godt og vel) etter helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 nei er jo Fredag nå Har nok en boks en plass. Har solgt bilen her komplett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 nei er jo Fredag nå Har nok en boks en plass. Har solgt bilen her komplett nå. Det var torsdag da jeg skrev innlegget. Flott om du kan kikke etter en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Har du høyttalere i dørene foran? Og dekselet til høytaleren på førerdøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Har du høyttalere i dørene foran? Og dekselet til høytaleren på førerdøra Har høytalere. Gidder ikke selge gitter da jeg blir sittende igjen med ukomplett dørtrekk Plukket det ut i dag. MEn du skulle ikke ha motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Nei. Trenger ikke motor. Kun den sorte el.boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå