pedro Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 HEI Kan noen fortelle meg hvordan en får av gearvelger på automat Skal bytte til ny ramme rundt girspaken. Bilen er med automat. (gammelt bilde fra delebilen det andre) Vanvittig plassering av de to skruene øverst på sidene av konsollen Kan noen hjelpe meg med en DIY her? Pedro
pedro Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 DEMONTERE AUTOLAT PINNE OG FIKSE KLIMAPANELET Dette har nå begynnt å lage en brumme suselyd etter avslått tenning. Som om en liten el motor står å går der inne eller ett relee har hengt seg opp. Noen som vet hva som kan være feilen?? P
pedro Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 KOSTER 6300 for snekketre på GS da jeg sjekket i dag VILT VILT VILT Noen som har en pen plate i sort eller en i snekkelook til salgs? Noen som reparerer klima display? Mitt durer noe jæxvvx etter at bilen stopper. Kan dure i timer! Kan dette fikses? Nytt koster 3500 NOEN???? P
pedro Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Trenger hjelp ASAP til å få av autolat pinnen! Noen som har demontert/skiftet disse å gidder å hjelpe?? Harbrukt myetid på i kikke inn å prøve å skru links undt rechts uten resultat. Dårlig med tid til dette så fint om noen kan hjelpe meg! Pedro
pedro Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Noen som har en liten DIY å dele her???
AlXz Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Er ikke girkula bare "klikka" på plass? Bare å dra den av? Vindusheisene er nok naglet fast, så der må du borre opp. Så setter du inn nye bolter med låse-muttere når du moterer heiser igjen. Hvordan ser el-vindu bryterne bak ut på undersiden? (der kontakta skal sitte?) Er det noe "one-touch" funksjon på bakvinduene i donorbilen din? (eller har du deler løst fra annen plass kanskje?))
pedro Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Hei Alexander Nei Sitter dønn og er ikke til å rikke Er jo en utløsermekanisme forran på velgeren, så er vel ikke bare til å dra opp Vindusheisene har små plugger er 97 modell ledningsnett. Vet det er noe dritt å skifte selve heisemekanismen Gjort den biten X2 ganger før. Er verre med elnettet. Husker ikke om B3en hadde onetouch system bak, men har det forran. Da går ruta helt ned hvis du ikke trykker en gang til. Kjipt at det ikke er ledninger til bakdørene da det blir "uendelig" mye mer arbeid. Har vært heldig på noen biler men ikke på alle. Hadde E34 med verdens minste ELnett Pedro
AlXz Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Tenkte på selve kula.., må gå ann å få den løs fra girvelger, slik at du kan dra opp det dekselet under?? Enten er den klikket på plass, eller så er den skrudd fast på sidene under skulle jeg tro. I underkant av kula sitter det et sort plast deksel ? Mulig noe skruer bak her? Prøv å vri på det sorte dekselet med klokka for å se om det flytter seg?
pedro Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 PÅ fruens E34 er det en umbrakoskrue som skal løsnes Finner ikke noe slikt her Nå har jeg holdt på i heleformiddag og enda ikke støvsugd stua. Fruen kommer hjem snart og jeg tror jeg bør være klok nok til å fortsette skruinga i morgen. Må da være til å ta av denn for svingene Pedro støvsuger helten
pedro Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Søndagsbump De ler seg ihjel av meg hvis jeg dukker opp på Furubakken i morgen med det spmet
JoeNasty Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 På min e39 var det bare å nappe girkula rett opp!Men måtte nappe litt hardt.
håkon_w Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Jeg vil tippe at den er presset nedpå med makt = bruk makt for å få den av. den kanskje også låst med en mutteraktig skive i bunn om det er en ring under girspaken. da kan du bare skru den av (tang, fingre e.l.) alt ettersom hvor hardt den sitter og girvelger knotten løsner.
pedro Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 finner ingen muttere eller klips Fått tre råd: 1 Fjærn klips eller umbracoskrue i nerkant og trekk opp. Finner ingen skrue. 2 Vri gearvelger 45* til venstre og dra rett opp. Velger er utformet som en gaffel nede ifølge ETK og sitter i ett spor.Vri og den sprekker. Har prøvd å lirke å vri uten resultat. 3 Trekke rett opp. Klarer ikke å rikke denne pålan. Ut fornye forsøk nå. P
pedro Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Noen som er sikker på at jeg bare kan røske begynner å haste med å få enn rørepinne og manuell 6 trinns kasse. P
pedro Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 ARGHHH Noen som vet helt sikkert om jeg kan ta rennafart og dra den av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå