Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde bilen på tektyl behandling, og lurer på hvordan jeg skal vaske den nå for å ikke få tektyl/olje over hele bilen.

De klarer jo ikke holde tektylet på undersiden og inni sprekkene..skal jo seff ha litt på utsiden også :P

Noen lure tips til meg på hvordan jeg får det enklest bort? : )

Mvh. Erik

Skrevet

Du burde fått med en liten sprayboks til å fjerne tectyl som har kommet ut av sprekker/hull osv. Det fikk i hvertfall jeg da bilen min var til tectyl-behandling, og den sprayen fungerte kjempebra til formålet. :) Du kan jo i det minste stikke innom dem eller ringe og høre der du fikk jobben gjort?

Skrevet

Når jeg henta bilen min, når den var ny. fikk jeg med en svamp og en lita flaske med ett eller anna rart på som jeg skulle vaske bort med.. hør med de som tectylerte bilen da vel ?

Skrevet

Vært bare jobb og styr helt siden jeg fikk den tilbake, så har ikke rukket innom dem enda..derfor jeg spør dere snille bimmers folka : )

Får stikke innom til Tirsdagen og høre med dem, får håpe de er snille å gir meg en flaske med no greier :P

Takk for svar : )

Skrevet
Lampeolje og vamtvanns-steamer funker bra har jeg hørt...

Jepp, og white spirit, selvom det ikke er ideelt å bruke på lakken..

Spray til å fjerne bruker å følge med ja, har jobba med tectyl tidligerre, da leverte vi alltid med, men det var naturligvis tilfeller da jeg glemte å legge den inni bilen..

Skrevet

Om det gjelder fjerning av tectyl som har kommet på karosseriet så ville jeg brukt citrusrens el annen lettfordampende løsemiddel..

White spirit, avfetting etc vil bare smøre tectylen utover.. Men det vil jo forsvinne tilslutt da også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...