BMWE30I Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Hei, Nå er jeg driiiit lei av automatkassen til Bmw, og har bestemt meg for bygge om til manuell. Har Ikke så go greie på hva jeg trenger eller hva som må gjøres. Derfor lurer jeg på om noen er interesert i å bygge om min bmw 525ia til Manuell. Send pm hvis noen er interesert i jobben. Personen som eventuelt tar på seg jobben, bør vite hva han driver med og sette en garanti for at det kommer til og funger feilfritt. Pris Diskuteres
touchoflemon Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Har mellomaksling til 525 og getrag 260 manuell kasse som i teorien skal passe.. Men vet ikke om det er no spesielle girkasse fester på automat bilen.. Er ikke vanskeli å sette inn hvis festene passer rett over =) Er ikke her inne så ofte så du kan sende mail eller pm hvis du har noen spm.. Det kan lønne seg hvis du hører med noen som har peil på om alt passer rett over for 'jeg har ingen automat
want850 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Vel, du må ha girkassefester og. For mer info finnes det mange tråder om emnet på bimmerforums.com med hva som trengs og hvor mye arbeid det er.
kbteknik Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 har pedalsett med løs beholder til clutch, clutchsylinder og div annet liggene
Tuttifrutti Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Det du trenger for ombygging er: Manuell girkasse Mellomaksling Kansje girkasse feste (på min 535ia var det samme som på manuell) Giroverføringen Svinghjul Clutch Nytt "deksel" den som er runt gir stangen Clutch pedal samt rør
want850 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Kansje girkasse feste (på min 535ia var det samme som på manuell) Man må ha den traversen som holder girkassa i bakkant. Det er forskjellig lengde på autolat og man kasse. På min 535 var de IKKE like. Det er mulig at den fra automat kan brukes, men de er ikke 100% like...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå