Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Nå er jeg driiiit lei av automatkassen til Bmw, og har bestemt meg for bygge om til manuell.

Har Ikke så my greie på hva jeg trenger eller hva som må gjøres.

Derfor lurer jeg på om noen er interesert i å bygge om min bmw 525ia til Manuell. Send pm hvis noen er interesert i jobben.

Personen som eventuelt tar på seg jobben, bor vite hva han driver med og sette en garanti for at det kommer til og funger feilfritt.

Pris Diskuteres :D

Holder til i Trondheim

yo62waqxbfdsj2889qv5.jpg

Skrevet

Her er det 4 ting du må gjøre :

1: Vurder hvor mye du ønsker og bruke på byttet.

2: Glem det ! (Koster trolig veldig mye når du ikke skal gjøre noe selv)

3: Selg den bilen du har

4: Kjøp bil med manuell.

Og vips så har du en bil med manuell kasse.

Det kommer til å spare deg for masse problemer og bekymringer det.

Skrevet

automatkassa på bilen har godt for andre gang. pluss at æ har kosta biln utrolig my for at den ska vær i den standen den er i dag, rengner med en 10-15tusn for å bygge om, og for min del er det verdt det.

Skrevet
Hva er poenget? bilen er jo ikke verd noe allikevell?

Hvis han er glad i bilen sin og er villig til å bruke penger på det så må det jo være opp til han om det er verdt det, ikke sant??

Skrevet

Unødvendig innlegg ? Ja.

Han sier selv at han har kostet på bilen masse, og regner da med at den er i bra stand. Og som han sier så er det verdt det i han sine øyne ;)

Over til topic; ta å søk litt på forumet her å undersøk litt.

Står masse om dette temaet :)

Skrevet

Hvis han er glad i bilen sin og er villig til å bruke penger på det så må det jo være opp til han om det er verdt det, ikke sant??

Du har selvfølgelig rett,men ser ikke helt poenget,bilen blir aldri verd noe særlig mer en hva han legger ut på ny girkasse uansett,vi snakker jo ikke om en sjelden klassiker her...
Skrevet

Du har selvfølgelig rett,men ser ikke helt poenget,bilen blir aldri verd noe særlig mer en hva han legger ut på ny girkasse uansett,vi snakker jo ikke om en sjelden klassiker her...

Hva bilen blir verd etter bytttet, eller hva bilen er verdt generelt har vel NULL å si for om han har lyst til å bygge den om til manuell. Det har med hva han vil gjøre med bilen sin for å få den mest mulig slik som han liker det. Når det kommer til bil har vi vel alle lært at vi nok ikke kommer til å tjene noe på det uansett. :)

Skrevet

Hva bilen blir verd etter bytttet, eller hva bilen er verdt generelt har vel NULL å si for om han har lyst til å bygge den om til manuell. Det har med hva han vil gjøre med bilen sin for å få den mest mulig slik som han liker det. Når det kommer til bil har vi vel alle lært at vi nok ikke kommer til å tjene noe på det uansett. :)

Må jeg bare si meg 100% enig i!

Synes det er gost å se at det er flere som synes at bilen er bare mer enn ett fremkomstmiddel. Jeg vraka en e30 318i touring for noen år tilbake, den var "verdt" rundt 40-50000,- på den tida. Da summen for og fikse den, kom på litt i overkant av 130000 måtte jeg desverre slå det fra meg. Jeg hadde satt ett tak på 100000,-.. Det var mer enn en bil...

Er nok litt jobb med og bygge om, men mitt tips er og skaffe seg en komplett delebil, med manuell. Da er det stort sett bolt-on, pluss at du får sett hvordan det orginalt er. Lykke til!

Skrevet

Hmmm, Usaklige kommentarer av deg Hauken. Han får myyyee igjen for å bygge den om til manuell. Har sjøl fått det gjort på min, og det e verdt kvar ei krona!!! Om hans bil i dine auger e et gammalt vrak, så e det uansett ikkje din business ka han bruke sine penger på! Om du mener hans bil ikkje er verdt det, så mener du at utallige andre her inne sine gamle e34'r ikkje e verdt å bli reparert. Tenk deg om før du slenger ut sånn tull.

Og trådstarter: Bygg om du. Du får mer igjen for det. Du beholder en go bil lengre, og som et pluss får du enda mer kjøreglede. ;)

Skrevet
Hmmm, Usaklige kommentarer av deg Hauken. Han får myyyee igjen for å bygge den om til manuell. Har sjøl fått det gjort på min, og det e verdt kvar ei krona!!! Om hans bil i dine auger e et gammalt vrak, så e det uansett ikkje din business ka han bruke sine penger på! Om du mener hans bil ikkje er verdt det, så mener du at utallige andre her inne sine gamle e34'r ikkje e verdt å bli reparert. Tenk deg om før du slenger ut sånn tull.

Og trådstarter: Bygg om du. Du får mer igjen for det. Du beholder en go bil lengre, og som et pluss får du enda mer kjøreglede. ;)

Usaklig? Har ikke dette med saken å gjøre da? De må da være mye bedre(og billigere) å kjøpe en med manuell.Har aldri kalt bilen hans eller andre e34 for gamle vrak,men eg personlig mener de er dumt å legge ut for mange titusen på en bil (uansett merke)som i utgangspunktet ikke er verd så mye i kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...