Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm, Usaklige kommentarer av deg Hauken. Han får myyyee igjen for å bygge den om til manuell. Har sjøl fått det gjort på min, og det e verdt kvar ei krona!!! Om hans bil i dine auger e et gammalt vrak, så e det uansett ikkje din business ka han bruke sine penger på! Om du mener hans bil ikkje er verdt det, så mener du at utallige andre her inne sine gamle e34'r ikkje e verdt å bli reparert. Tenk deg om før du slenger ut sånn tull.

Og trådstarter: Bygg om du. Du får mer igjen for det. Du beholder en go bil lengre, og som et pluss får du enda mer kjøreglede. ;)

Usaklig? Har ikke dette med saken å gjøre da? De må da være mye bedre(og billigere) å kjøpe en med manuell.Har aldri kalt bilen hans eller andre e34 for gamle vrak,men eg personlig mener de er dumt å legge ut for mange titusen på en bil (uansett merke)som i utgangspunktet ikke er verd så mye i kroner.

det er jo ikke alle der regner bilen deres i kroner, jeg har en e34 jeg og, og jeg ville ikke bytte den mot noe, kjenner bilen 100% og liker måten den ligger på veien. får ikke det igjen ved å kjøpe en annen e34, finnes ikke 2 100% like biler.

og til trådstarter: hvis ikke du hadde bodd såpass langt borte kunne jeg fint ha tatt jobben for deg. :)

Skrevet

takk for alle svar:-) synes uanset hva hauken sier at det er verdt å bygge om siden automatkasse ikke tåler en dritt, og har gått for andre gang. Pluss at bilen betyr mye for meg. '

Og manuell er mye bedre og kjøre spør du meg:-)

Har Bedre kontroll over kjøretøyet:-)

Skrevet
takk for alle svar:-) synes uanset hva hauken sier at det er verdt å bygge om siden automatkasse ikke tåler en dritt, og har gått for andre gang. Pluss at bilen betyr mye for meg. '

Og manuell er mye bedre og kjøre spør du meg:-)

Har Bedre kontroll over kjøretøyet:-)

Der er vi iallefall enige,automat er noe dritt.. 8)
Skrevet

Noen som har noen deler og selge da? Har bestemt meg for og bygge om, har hatt fått en til og hjelpe meg. men mangler noen deler enda.

Svingjul, med bolter?

clutchplatebolter?

mellomaksling?

bremseveskekopp?

Hvis noen har no av dette send meg en pm:-)

Skrevet

Se på bremsevæskebeholderen din om det stikker ut en tapp på siden som er blendet,den er til clutch. Det er bare og klippe av tuppen.

Hadde samme bil og automat for en stund siden,bygde om var verdt alt.

Selv fikk jeg alt meget rimelig. Kom på 5000.- med ny clutch. Og gjorde da jobben selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...