Fixfax Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Vet ikke om dette vil fungere, kjøpte det av en svenske, har ikke prøvd dette, bare montert det. Hjemmelaget grenerør, ser ganske okey ut, litt rar flens, men den passer turboen. Gt37 lastebil turbo, denne har litt slakk, om det er farlig slakk eller ikke vet jeg ikke, det er ikke slakk aksialt, så vidt jeg vet kan ikke avgashuset roteres, og olje turen og returen er ikke lodrett, men har fortsatt endel helling, turbinen subber ikke i veggene på avgashuset eller kompressorhuset så tror det går greit, mtp slakk 3" downpipe 60mm hks kopi wg Tilpasset e30 Betalte selv 7000 for dette, har overhode ikke tenkt meg det tilbake siden jeg følte meg rimelig lurt selv. Selges hbo 2000kr Bør hentes og bor i skien Selges hovedsaklig grunnet at jeg vil ha det 100% har derfor kjøpt ppf grenerør og bestilt precision sc6265 plasering av turbo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 man ken se på bildet at olje turen ikke pekr rett opp, dette er brukt i e30 før såvidt jeg vet. ok 2k er ikke mange kronene for dette "kitet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 hva flens er det på turboen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 nesten lik t4, men er noe spesiell, derfor det selges samlet, grenerøret er ikke dårlig bygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 har du tilhørende DP til denne.. hvordan er WG plasseringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 har dp som passer ja, wgen havner der batteri plata skal være, tror jeg har bilde av det også, skal se på pcen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Ja bilde hadde vært nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Slenger inn et bud på 2k jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 notert ^^ wg kommer der batteri plata skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 har du noe bra bilde av grenrøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 bilder av grenerør kan komme i kveld tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight= forrige salgs annonse, ligger noen bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 2k leder, ryker snart da jeg trenger raske penger ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bud på 2100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 2200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå