Gå til innhold

Bmw e36 320 med 325 motor. påkostet 50k,nå tilsalgs for 50k!


MGR
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

selger min 92 model bmw 320, den er gått ca 235000km og er i veldig bra stand, så og si ikke noe rust, det lille som har vært har blitt tatt.

bilen er i fargen Diamantswartz.

negative først:

Lakken er i bra stand til å være org lakk ifra 92, den er ikke strøken, en bulk ved tanklokk, og litt riper og sånt, men ikke noe veldig mye.

stygt forsete og baksete sitte pute, kan få tak i nytt.

Det sitter en 325 motor i bilen som er gått like langt som bilen, men er ikke godkjent i vognkort.

Motoren kutter også på 4000rpm, men er antagelig bare en fille feil som uorg kam føler, eller dårlig dynamo(VIL BLI FIKSET FØR SALG!)

Clutchen er dårlig(VIL OGSÅ BLI BYTTET FØR SALG!)

SÅ DET POSITIVE!

Lakken er i bra stand forhold til alderen.

-Er m kopi frontfanger i oem kvalitet med org mtech grill. også montert gule tåkelys.

-Jom høydejusterbart senkesett med splitternye bakfjærer pga feilproduksjon på de første, det passer veldig til bilen, da det ikke er for stivt eller for mykt til vanelig og litt aktiv kjøring.

-E46 m3/cab tårnlager bak.

-Helt greit anlegg med Polk 6,5" frontsett i nybygde sparke deksler, Pioneer Bakhøytalere, begge deler blir drivd av en Gas 4x100w forsterker. (Pioneer spiller kan følge)

-Hartge Replica felger i 8,5x18" og 9,5x18" med 215/40 og 235/40 dekk( passe strekk som kler bilen godt) dekk som var nye i høst. (solgt)

-Nye Pirelli dekk på kjedelig 15" alu felger

-Slissa og hullborrede zimmermann skiver framme og bak med Redstuff klosser som var nye i sommer/høst(Bremser betraktelig bedre enn org)

-Byttet Lmm, lambda, veivsensor og kamsensor i sommer.

-Ny bensinpumpe i sommer.

+ Mange andre småting.

tenkte på en pris rundt 55 000 nå, da fikser jeg håndbrekk og bilen leveres med splitter nye fjærer bak.

ta Kontakt på pm eller send melding på 90615901

w93z63w3seareo8hsvup.jpg

s70pkyusiblnqw5l130p.jpg

1rpzdy29jrhp60f3vsi7.jpg

pmzqi8ag605mai7yuesy.jpg

z4qmsa2i9nzlbhpe2ckj.jpg

lshc1uwxbevbzl2lizcj.jpg

lshc1uwxbevbzl2lizcj.jpg

rf5mqy3f6wjgrlzmi3sw.jpg

jz6z8if8phvircurypm5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

bilen selges til 55k med absolutt alt jeg har av deler. inkl pioneer spiller 5000 serie.

blaupunkt velocity burning desire forsterker og en gas forsterker.

3 sett med hjul.

15" vinterhjul

18" på bilde

og 17" med utslitte dekk.

har en del deler inkl 6stk coiler som funker( de koster mye nye)

bilen trenger å vises hos biltilsynet for senk, da det er mangellapp på dette men ikke avskiltningsbegjæring. nye bakfjærer venter jeg på ifra produsent pga feilproduksjon.

og alt av deler som trengs og byttes har jeg liggende, altså clutch og utløser lager.

Interiøret er ikke mye å skryte av.

standar stoff med veldig stygt førersete og litt stygt baksete sitte pute.

men viktig ting å ta med.

bilen er 99% RUSTFRI!

sjeldent på en bmw i norge ifra 92!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sjekka fakturaer ifra ting jeg har bestilt på nett, det vart vel litt over 50 000 siden mars 09.

da er det ikke regna med dekk og andre små deler som er kjøpt i butikk, og det tilsvarer sikkert 15 000 vil jeg tro.

Jeg Luftet bilen i jula, den lakk ikke noe olje da, og fant ikke noe olje under den, og den hadde fult med olje, så er nok ikke noe særlig med lekasje alikavel da:) men skal ikke si det for sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Bilen selges til 45k for den som ringer meg før søndag!

Med fikset brekk og nye bak fjærer!:)

Jeg må ikke selge, men bilen står bare, blir ikke brukt annet enn når jeg er hjemme i øyer og tar en kose tur og tenker på de fine tidene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke feil er utbedret nå, og hvilke er igjen?

Fikset håndbrekk samt nye fjærer bak, men fortsatt dårlig clutch, liten oljelekkasje og kutting ved 4k rpm?

Prøver bare å få oversikten for å bestemme meg om jeg er interessert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager litt uoversiktlig annonse.

Olje lekasjen var bare rester etter oljepåfylling antagelig, da det ikke har lekt noe i det hele tatt siden i høst, selv om bilen har blitt brukt. og har ikke minket noen steder.

Clutch vil bli byttet øyeblikkelig, med mindre kjøper vil fikse det selv, jeg har ny clutch og utløser lager.

Fjærer og håndbrekket vil bli fikset.

Kuttinga skal også prøve og fikses, kan ikke vær store feilen.

prisen på 45k er når ingen feil er utbedret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...