Gå til innhold

1996 BMW M3 3.2 E36 Cab


NSR
 Share

Anbefalte innlegg

Eg ser absolutt ikkje vitsen med å bemerke at bilen har venstreratt i annonsen, dette reknar i allefall eg som sjølvsagt dersom det ikkje er nevnt anna! Berre forvirrande det :wink:

er jo så mange høyrestyrte til salgs om dagen, så tenkte det var greit å nevne at denne faktisk er venstretyrt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry litt mere ot. Men kan den regges selv om det er ratt på feil side? El må dette byttes først? Rein nyskjerrighet igrunn.

Ratt på feil side? Les tråden en gang til!

Hehehehe, faan. Ble litt forrvirret når det sto slik. Ser jo nå at rattet er på rektig side. Tabbe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aludører på denne? Hvor mye for hel front og dører hvis de er alu?

Ev Int i understell også.

OT! Blir alt for dyrt å skilte denne til en pris på over 230000? Ikke helt realistisk pris for en 96? Bra 328 cab for 90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aludører på denne? Hvor mye for hel front m dører hvis alu? Ev Int i understell også.

OT! Blir alt for dyrt å skilte denne til en pris på over 220000? Ikke helt realistisk pris for en 96? Bra 328 cab for 90?

Det er absolutt ingen gal pris om du får en BRA M3 3.2 cab på skilt for 220tusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask tur på Finn.no

96 M3 Cab Org Norsk bil 127,500 km kr 215000

95 M3 Cab 167,000 Km kr 250.000

Nei da Men ingen pris noen løper å kjøper for med transportkostnader på bil toll papirer EU visning osv osv?

Sikkert helt ok Har bydd på en god del M3 gjennom tidene og har en 3,2er selv og ser at markedet er tråere nå og bruktimporten og huggebil importen er stor! (BJ i Skien tok inn 7M3 bare ham og det er mange andre som har hentet både fra Svea, England og kontinentet) Er anledning til å by på deler her og det er det jeg gjør. tror prisen er oppnåelig i deler og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aludører på denne? Hvor mye for hel front og dører hvis de er alu?

Ev Int i understell også.

OT! Blir alt for dyrt å skilte denne til en pris på over 230000? Ikke helt realistisk pris for en 96? Bra 328 cab for 90?

Er usikker på om det er alu dører eller ikke, men er det ikke bare evo`ene som er levert med alu dører (og skjermer) ?

Om det blir for mye avgifter for å få skilt er vel opp til evt. kjøper å vurdere, men er uansett mye bra deler med tanke på evt. ombygging.

Folk betaler fra 65tusen og opp for høyrestyrt 3.2 coupè for å bygge om ser jeg.. Vil si en venstrestyrt cab er verdt mer. (også i deler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på den i deler da?

Tror ikke det? Mener noen har aludører?? Bla de eng med AVUS pakke. Kan vel finne ut av det på vin nr?

Ja, absolutt kjøpers marked og kjøper som gir pengene, men "utropspris" har mye å si på interessen ved raskt salg av hel bil da.

Prisen er ikke helt i otta. Skulle kanskje tatt diskusjonen på PM, men er ett åpent fora dette og priser og ting kommer ofte ut alikevel.

Bød 35 el 37 for en med skade i fjor og ble hengt ut som idioten her på forumet. Bilen gikk for 5 mer etter to uker med drittkasting i tråden.

De pengene hadde jeg, men mistet interessen for den. Det rare var at selger ikke klagde, men at "politiet" her på forumet var aktive er sikkert.

Du som har en 316 coupe mm, hvorfor bygger du ikke om?? Coupeen din ser jo svært fin ut.

Hadde kjøpt caben jeg hvis jeg ikke hadde så mye bil stående. Desverer stedg engangsavgiften på M3 fra 01,01 2010. Sjekk tollkalkulatoren på ny.

Lykke til med salget .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser absolutt ikkje vitsen med å bemerke at bilen har venstreratt i annonsen, dette reknar i allefall eg som sjølvsagt dersom det ikkje er nevnt anna! Berre forvirrande det :wink:

Jeg ser absolutt ikkje vitsen med å kritisere at han skriver det, veldig forvirrande ja....Tror jeg må gå og legge meg på sofaen :shock:

Free bump :wink: Fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aludører på denne? Hvor mye for hel front og dører hvis de er alu?

Ev Int i understell også.

OT! Blir alt for dyrt å skilte denne til en pris på over 230000? Ikke helt realistisk pris for en 96? Bra 328 cab for 90?

En bra 3.2 er nå vitterlig verdt rundt den prisen. Og en bra 328cab til 90k? Den vil jeg veldig gjerne se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på deler da?

Tror ikke det? Mener noen har det?? Bla de eng med AVUS pakke. Kan vel finne ut av det på vin nr?

Ja, absolutt kjøpers marked og kjøper som gir pengene, men "utropspris" har mye å si på interessen ved raskt salg av hel bil da.

Prisen er ikke helt i otta. Skulle kanskje tatt diskusjonen på PM, men er ett åpent fora dette og priser og ting kommer ofte ut alikevel.

Bød 35 el 37 for en med skade i fjor og ble hengt ut som idioten her på forumet. Bilen gikk for 5 mer etter to uker med drittkasting i tråden.

De pengene hadde jeg og det rare var at selger ikke klagde, men at "politiet" her på forumet var aktive er sikkert. Mistet interessen jeg da

Lykke til

Når det gjelder pris på deler, ønsker jeg bud.

Men skambud er ingen vits :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
hvordan er tilstanden på bilen? Tenker da på motor/drivverk, understell, rust, fuktskader invendig.

Motor/drivverk, understell, osv. er i bra stand. Bilen ble påkostet ca 15 000kr på verksted i overhaling av bremser og div i Mai 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...