aottesen Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Det jeg lurer litt på, er om det er brudd, eller om det er to "kretser" (?) på bakruten? Av og til, en skjelden gang, blir hele ruta duggfri, men generelt er det bare øvre del. Litt irriterende, ettersom det ikke er ting på himmelen jeg helst skal kikke på ut bakruten.
nimitz Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Kan være at noen sløyfer er gåen eller at det ikke er værre enn litt dårlig kontakt på pluggen til bakruten. Dette er ofte ting som oppstår på eldre biler. Halve ruta blir isfri.
sonic Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Det jeg lurer litt på, er om det er brudd, eller om det er to "kretser" (?) på bakruten?Av og til, en skjelden gang, blir hele ruta duggfri, men generelt er det bare øvre del. Litt irriterende, ettersom det ikke er ting på himmelen jeg helst skal kikke på ut bakruten. Hehe, og hos meg er det kun nedre del som fungerer shitt!
aottesen Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Jaja, bedre det .. Ikke SÅ mye spennende å se på ´der oppe`. Men, skal ta å gå over alt i morgen. Forstørrelsesglass som er tingen, er det ikke?
sonic Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Jo klart, vis du skal lete etter kutt i trådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå