Gå til innhold

,,


Simons
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden du kaller det en ACS-328, hva er det som inngår i denne pakken?

Såvidt jeg kan se mangler den f.eks. ACS aerodynamikkpakken (skjørter, front og bakfanger) og interiørpakken med pedaler og girspak? Kan hende det kom senere, men hva er det som skiller den fra en vanlig 328? Utvendige dekaler, felger og eksos? Understell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er sjelden jeg legger meg opp i andres salgsannonser med mindre jeg har intensjoner om å kjøpe selvsagt, men i denne salgsannonsen har du en del å bevise eller en del å endre.

Tar jeg ikke helt feil var denne en bil som gikk i finnmark? for en stund tilbake hvor den da også har gått lite. Da kan jeg ikke huske noe ACS, men dette er jeg ikke sikker på i det hele tatt.

Som andre har nevnt før meg så er det eneste AC som gjenkjennes er Hjulene, eksosen, vingen? og dekaler.

At bilen har museumsverdi blir å ta hardt i mtp at den står med tredjeparts lykter foran og bak.

Det du nevner ved at bilen er den eneste som er igjen i den tilstanden er jo helt umulig å vite... Finnes det noen som kontinuerlig går rundt å sjekker alle E36'ene som har rullet ut fra fabrikken?

Også lurt å legge ut reg nr til bilen slik at det er mulig å sjekke om det er pant i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha over 200k for den bilen der må du nok hoste opp noen papirer fra ACS. I tillegg til 100% dokumentasjon på hva som har blitt gjort med bilen fra dag 1.

Det papiret du viser er jo bare fra en selger, da bilen hadde rullet halvparten.

Her er det acs hadde å tilby til e36:

http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/product/3er/e46-compact/coupe/general-info/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er veldig interessert i å se de papirene som sier at dette er den eneste av sitt slag.

bpb68pxsxqqparyb1w5o_thumb.jpg

her har du de ;P

uwkbd1xhk8mv5d8sw25f_thumb.jpg4uz6coclj27yzm0kawht_thumb.jpg

Unnskyld meg, ikke noe jeg har noe med dette, men må bare.

Det papiret der beviser da strengt tatt ingenting. Det er fra da bilen hadde rullet 30.000Km. Hvor lenge er det siden?

Og det er en bilselgers individuelle formening, noe man på ingen måte kan kalle en fasit.

Å bruke det arket der som bevis på at bilen er "one of a kind" er rett og slett håpløst i mine øyne.

Men bevares. Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er veldig interessert i å se de papirene som sier at dette er den eneste av sitt slag.

bpb68pxsxqqparyb1w5o_thumb.jpg

her har du de ;P

uwkbd1xhk8mv5d8sw25f_thumb.jpg4uz6coclj27yzm0kawht_thumb.jpg

Unnskyld meg, ikke noe jeg har noe med dette, men må bare.

Det papiret der beviser da strengt tatt ingenting. Det er fra da bilen hadde rullet 30.000Km. Hvor lenge er det siden?

Og det er en bilselgers individuelle formening, noe man på ingen måte kan kalle en fasit.

Å bruke det arket der som bevis på at bilen er "one of a kind" er rett og slett håpløst i mine øyne.

Men bevares. Lykke til med salget :)

Helt enig med Espen her.

Det papiret er faktisk mindre verdifullt enn en kvittering for blinklys for å sette det litt på spissen. Viss du hevder at bilen har museumsverdi og er eneste bilen i sitt slag osv ut i fra det papiret, så har du misforstått grovt.

Skal ikke legge noe mer energi i det, men tviler på at det er mange som "kjøper" det arket :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...