Gå til innhold

,,


Simons
 Share

Anbefalte innlegg

kanskje du skal passe kjeften din ! jeg har dysleksi ! har du noe i mot det ?! kan du komme hit

jeg selger den å sa det som han jeg kjøpte den sa, da får dere kontakte han som solgte den til meg da vettø

dere vet jo hvem det er så det er jo ikke no problem !

det er han som har sakt alt til meg om den bilen

men jeg vet at den har vært mye mere enn 80 000 !

ser jo andre har inn som selger de får lagt over 150 000 jo så rakker dere ned på meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kanskje du skal passe kjeften din ! jeg har dysleksi ! har du noe i mot det ?! kan du komme hit

jeg selger den å sa det som han jeg kjøpte den sa, da får dere kontakte han som solgte den til meg da vettø

dere vet jo hvem det er så det er jo ikke no problem !

det er han som har sakt alt til meg om den bilen

men jeg vet at den har vært mye mere enn 80 000 !

ser jo andre har inn som selger de får lagt over 150 000 jo så rakker dere ned på meg !

Det er ikke meningen å rakke ned på deg for at du har dysleksi.Beklager det. Men før du blir hårsår over det,så bør du tenke på å slutte å rakke ned på alle andre her inne. what goes around, comes around ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hvertfall det jeg har blitt fortalt men da har han som solgte den til meg juget om det da

Står jo ikke i annonsen fra da den var kjørt 30.700km at det er en ac schnitzer såvidt jeg kan se.

men vis du hadde vært litt lur å brukt de helvetes øyene du har fått så hadde du vel klar å sett at jeg skriv at den hadde gått 70,200 km nå !!!

men jeg har skjønt at det er jeg bare en hel gjeng med mongolide folk som bare er misunelig , for de ikke har så fin å strøken bil !

Øynene mine er i perfekt stand de. Men lurer på om det står litt verre til med dine.. Nesten så jeg begynner å angre på at jeg ønsket deg lykke til med salget :roll:

Dessuten: Siden du først dro opp temaet kebab. Slike lykter som du(eller forrige eier) har montert er jo akkurat slikt som gir E36 kebabpreget de er blitt så beryktet for.

En så flott bil fortjener vel igrunn originale lykter, da de tross alt er penest og matcher resten av bilen best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du skal passe kjeften din ! jeg har dysleksi ! har du noe i mot det ?! kan du komme hit

jeg selger den å sa det som han jeg kjøpte den sa, da får dere kontakte han som solgte den til meg da vettø

dere vet jo hvem det er så det er jo ikke no problem !

det er han som har sakt alt til meg om den bilen

men jeg vet at den har vært mye mere enn 80 000 !

ser jo andre har inn som selger de får lagt over 150 000 jo så rakker dere ned på meg !

simons... gå og legg deg.

Har du blitt lurt bør DU kontakte tidligere eier.

Skal du i det hele tatt selge den bilen bør du selge den som en enkelt stylet 328 coupe med flott interiør og lav km. Akkurat nå har du bare vist hvor useriøs du er som selger, så håper for din egen del at du i de neste tilfellene er moden nok til å være imøtekommende.

Anbefaler at du heller får en forhandler til å selge den for deg.

Å kalle folk for ting er noe som ikke skal forekomme her inne og kan resultere i utestenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...