Gå til innhold

blinkende lys???

beemer525i
 Share

Anbefalte innlegg

Du må koble så du ser hva bilen leverer med belastning, du sier jo at problemet ikke oppstår under tomgang, men under kjøring. Leverer den dårlig da er det bare å få tak i ny/brukt dyno. (mener at spenningsregulator er for dyr til at den er verdt å bytte, hvis det er mulig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva problemet ditt er! SPENNINGSREGULATOREN som står på dynamoen som fører til dette problemet med flimring i alle lys. Enten må du ta av dynamoen og bytte denne med ny eller, du tar og tar av dynamoen for så å bytte spenningsregulatoren. Koster ca 100kr for ny bosh spenningsregulator, men på min e34 var det en litt spesiell spenningsregulator, men var ikke orginal e34 dynamo som stod på min bil tror jeg, men denne spenningsregulatoren koster ca 500kr på hellanor. Om spenningsregulatoren er en svart liten boks er dette den litt spesielle, skriv ned nummeret som står på den og en bil dele grossist kan bestille evt ha på lager. Men spør du etter vanlig til e34 får du mest sansynlig en bosh regulator. Om du vet hvor regulatoren står er det mulig å komme til uten å ta av dynamoen men dessidert best å ta den helt ut, litt trangt å komme til om en ikke har små hender. En herlig følelse når du er kvitt flimringen...

6whcvuwlrmc3uljue0od.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...