bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Jeg måtte ikke tilpasse min diffusor for at den skulle passe, og jeg bestilte fra samma plass hvis jeg ikke tar feil. ST-import?
Nagin Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Jeg måtte ikke tilpasse min diffusor for at den skulle passe, og jeg bestilte fra samma plass hvis jeg ikke tar feil. ST-import? Japp. tror jeg du er en av dem heldige ble endel banning før jeg skjønte hva som feilte men er ikke store saken da så
Monica 325i Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 nokon seie den må tilpasses å nokon seie e bare t å ta på, va da eg fekk beskjed på. men la gå e kje store jobben seie dei som har peiling=)
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 oki. trekker budet mitt, kjøper likegodt ny Denne ER ny
Monica 325i Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 oki. trekker budet mitt, kjøper likegodt ny Denne ER ny jepp, jedna han ikkje heilt forstod dt, men blir vel billegare for han å kjøpe ny;)
Nøstbakken Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Det er ikke store saken og tilpasse skal du se sjekk ut Nøstbakken sin tråd 5-6 sider tilbake så skal du se har bilder selv men er på tlf.http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=884889#884889 Ingen problem å modifisere den, gjode det på få minuter. Men det er ikkje sikkert denne diffusoren må det. Er enkelte som sikkert er litt feilproduserte. Så ingen må være redd for å kjøpe denne av Monica
Monica 325i Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Det er ikke store saken og tilpasse skal du se sjekk ut Nøstbakken sin tråd 5-6 sider tilbake så skal du se har bilder selv men er på tlf.http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=884889#884889 Ingen problem å modifisere den, gjode det på få minuter. Men det er ikkje sikkert denne diffusoren må det. Er enkelte som sikkert er litt feilproduserte. Så ingen må være redd for å kjøpe denne av Monica takk for svar
Monica 325i Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 450 levert i bergen? e nok litt lite desverre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå