Gå til innhold

95' 525TDS Sapphire Black blir banebil. Video s 12

Fjerning av emblem?  

205 stemmer

1. 1. Fjerning av emblem?

• Ja
      48
    • Nei
      157

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Nå er den ferdig (midlertidig) :D:D

Fikk montert slepekrokdeksel og tåkelykter her om dagen!

Videre planer for sommeren er nye felger, kjøpe nye støtlister rundt om (de gamle ser ut som bajs) og få på litt senk :D

Hva syns dere? Nå er det bare lappen som mangler!! :twisted:

lo1m4brb7wub9h10s3q6.jpg

pfrtmjxmi42gfrr65ojv.jpg

• 3 weeks later...
  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har sett gjennom tråden,virkelig imponerende! Ikke lenge igjen til lovlig kjøring heller nå... ;) God sommer! (tror ikke det blir noe problem!)

Skrevet
Har sett gjennom tråden,virkelig imponerende! Ikke lenge igjen til lovlig kjøring heller nå... ;) God sommer! (tror ikke det blir noe problem!)

Takker for det. Morsomt å høre! :D

Nei, det er ikke lenge til!!! Kan love deg at det blir en legendarisk sommer :applause::applause::mrgreen::mrgreen::!::lol::lol:8)8):D

Skrevet

Jo du, den har alt jeg trenger, får plass på parkeringsplasser, får plass i garasjen, er raskere å holde ren etc., ser bedre ut. Det bare stemmer mye bedre... Blir jo subjektivt, kan nesten si som Armanic, selv om det ikke er hold i argumentet at "...det er dritkult" hvis man skal være saklig:) Jeg ser stasjonsvognen som et nødvendig onde, coupé er for meg den peneste bilen, rett etter kommer sedan.

Også må jeg si at 'småbil' kanskje var å ta i, hehe :) Vil ikke ha mini feks...

• 2 months later...
Skrevet
Jo du, den har alt jeg trenger, får plass på parkeringsplasser, får plass i garasjen, er raskere å holde ren etc., ser bedre ut. Det bare stemmer mye bedre... Blir jo subjektivt, kan nesten si som Armanic, selv om det ikke er hold i argumentet at "...det er dritkult" hvis man skal være saklig:) Jeg ser stasjonsvognen som et nødvendig onde, coupé er for meg den peneste bilen, rett etter kommer sedan.

Også må jeg si at 'småbil' kanskje var å ta i, hehe :) Vil ikke ha mini feks...

Stasjonsvogn syns jeg og er penest i mange tilfeller, men coupé er noe jeg ikke er så stor fan av. Men er jo smak og behag.

Og får å kverulere litt så får stasjonsvogn bortimot like god plass på parkeringsplasser, i garasjen, å den har bare litt mere tak og holde rent.

Men men som sagt smak og behag, finnes utrolig mange fine BMWer både touring og sedaner.

Skrevet

Helt enig, blir smak og behag. Eks. nye A5 sportback, ikke like fin som A5. Så kanskje jeg liker sedaner best :) Bare det er tredørs ;) Se på E36 feks, wow! Mye flottere enn E87

Skrevet

Lenge siden denne tråden er bltt oppdatert! :D

Bilen har nå fått seg 18" BBS LM kompier, på bildet er de uten senterkopper. Men nå er dette fikset! :D Legger ut et gammelt bilde, men skal få fikset noen ferske bilder :D Har også sotet blinklyset bak :D

rkt9fk29mk7w2up3x2kb.jpg

MVH

Anders

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...