Gå til innhold

95' 525TDS Sapphire Black blir banebil. Video s 12

Fjerning av emblem?  

205 stemmer

1. 1. Fjerning av emblem?

• Ja
      48
    • Nei
      157

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ser ut til å bli bra detta du :)

gleder meg til å se den ferdig!

menne et lite spm, de listene på bunnen av dørene, hvordan får du de av? jeg hadde tenkt å ta av de på min bil, men turte ikke å rive de av :P

Skrevet
ser ut til å bli bra detta du :)

gleder meg til å se den ferdig!

menne et lite spm, de listene på bunnen av dørene, hvordan får du de av? jeg hadde tenkt å ta av de på min bil, men turte ikke å rive de av :P

Takk for det!

Hehe, du er ikke den ensete som ser fram til å få den ferdig! :P:P

Listene på bunnen av dørene fikk jeg av ved å trekke dem rett ned. Måtte begynne i en kant og jobbe meg fram mot midten.

Skrevet

Ser ut til å bli veldig bra. Har aldri sett noe særlig på E34 touring, men de ser jo faktisk veldig pene ut når de er strøkne..

Gleder meg til å se resultatet av hellakkeringen :)

Skrevet
ser kjempebra ut! gik turbo på kongsberg trur jeg det var, har noen helt råe chiper til bilen din;) du bør også ha sportsfilter og 3-toms eksos med en lyddemper, da har du kongelyd og kongebil!

Takker! Har planer om å futte den mer opp motormessig etterhvert, men blir i første omgang å bruke tid på å få den strøken utvendig. Men utelukker ikke at det blir gjort, syns det er en NYDELIG lyd av diesel-sekseren!

Skrevet

Da var bilen hentet fra verkstedet og jeg kunne gå i gang med å slipe på grunningen. Legger ut noen bilder fra dagens arbeid :P

Taket ferdigpusset

sqm3p6bgoz8ijewiya9f.jpg

Støtfanger og koffertlokk ferdig

cydklbc7ydi9e3p786za.jpg

ack3k6a2grzgbl536loj.jpg

Skrevet
åssen felger skal du ha på bilen din a? :)

Ikke sikker enda, mulig det blir M5-felgene jeg har liggende:

80hjet6g3prde63hsmjo.jpg

Men når økonomien stekker til blir det nokk oppgradering på felgfronten. Har lyst på Rondell D58 eller ACS.

Skrevet

Legger ut fra dagens arbeid:

Absolutt siste funpuss gjort i dag. Gikk over bilen med matteklut på vanskelige steder og fikk maskert ferdig bilen. Alt klart for lakkering i morgen. Kommer med flere bilder da :P

sa7g1vysise3bkb5en36.jpg

h69kq68kbv79iz0yoiqq.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...