Gå til innhold

95' 525TDS Sapphire Black blir banebil. Video s 12

Fjerning av emblem?  

205 stemmer

1. 1. Fjerning av emblem?

• Ja
      48
    • Nei
      157

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Utolig pen farge det Lapin Kulta :- ) Senk og felger blir? :- ) Forresten, hvis du er ute og kjører nå.

Et tips. Legg bort nye lykter, div styling osv. Greit nok, bilen blir stygg. Men vinter, kan også føre til krasj. Og de ekstra delene får du ikke tilbake :)

Skrevet
Utolig pen farge det Lapin Kulta :- ) Senk og felger blir? :- ) Forresten, hvis du er ute og kjører nå.

Et tips. Legg bort nye lykter, div styling osv. Greit nok, bilen blir stygg. Men vinter, kan også føre til krasj. Og de ekstra delene får du ikke tilbake :)

Takk for det! Er veldig fornøyd med den :D

Det var planen med senk og felger, er enda litt usikker på hvor mye senk og hvilke felger jeg skal ha. Har ikke tenkt å skamsenke den, men en liten blir det nok :D

Jeg er nok ikke ute å kjører, får ikke lappen før i Juni. Så det er ikke noe fare med at blien skal bli stygg på vinterføre :D:D

Skrevet

Bra det :- )

Skamsenk på e34 er ikke pent. Etter min mening så skal ikke dekka stikke opp i hjulbuen så mye. 1 cm er fint! Folk har anbefalt meg justerbart senkesett. Siden det er vanskelig å få en fin høyde på e34 :)

Rondell D58 er et klassisk og pent alternativ. Ja, det er mange som har de. Hvorfor? Fordi de tar seg så satans godt ut på e34 :- ) Jeg ville ha satset på Rondell d58!

Mathias

Skrevet

wtf armanic? det er OBLIGATORISK med knesenk! Lapin Kulta, en så fin bil som du har, så er du NØDT til å senke maks, se bare på stuk-tråden her på bimmers, hvor mye fine og lave e34 det er med breie felger som fyller ut hjulbua! Go for it! 60/40 er det mest kurrante + zito felger kanskje?! Du må få bilen din til å skille seg ut fra mengden, det er ikke tøft når det fins en million like biler, det gjelder å skille seg ut [-X Sats på felger som er litt sjeldne på BMW

Skrevet
wtf armanic? det er OBLIGATORISK med knesenk! Lapin Kulta, en så fin bil som du har, så er du NØDT til å senke maks, se bare på stuk-tråden her på bimmers, hvor mye fine og lave e34 det er med breie felger som fyller ut hjulbua! Go for it! 60/40 er det mest kurrante + zito felger kanskje?! Du må få bilen din til å skille seg ut fra mengden, det er ikke tøft når det fins en million like biler, det gjelder å skille seg ut [-X Sats på felger som er litt sjeldne på BMW

Tror nok ikke det blir knesenking jeg. Jeg liker ikke når så mye av hjulene stikker under hjulbuen. Desutten er det vanskelig å kjøre en veldig senka bil i Nord-Norge! :D

Skrevet

Morsomt prosjekt, og en veldig pen bil du har :D

Kunne godt tenkt meg et lite E34 prosjekt selv, men har ikke kunnskaper nok til å kunne få til noe bra, så det utgår nok... :)

Skrevet
Morsomt prosjekt, og en veldig pen bil du har :D

Kunne godt tenkt meg et lite E34 prosjekt selv, men har ikke kunnskaper nok til å kunne få til noe bra, så det utgår nok... :)

Takk for det! :D

Jepp, E34 er en pen bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...