Gå til innhold

95' 525TDS Sapphire Black blir banebil. Video s 12

Fjerning av emblem?  

205 stemmer

1. 1. Fjerning av emblem?

• Ja
      48
    • Nei
      157

Anbefalte innlegg

Skrevet
flott bil med rett motor, senk og felger så har du en nydelig kjøremaskin

Blir nok senk og BBS LM. Skal senke kun foran til å begynne med :D

høres bra ut, gleder meg virkelig til å se denne bilen fiks ferdig :) den ser jo bra ut allerede =P~ har du fått chippa den? om du ikke har det så vil jeg anbefale å kontakte gik turbo på kongsberg, de skaffer en versting-chip til en rimelig penge som virkelig hjelper :) short shift hadde også blitt rått, hvis du bytter bakpotte også, så får du en vanvittig fin lyd uten at det bråker så mye mer, bare mer turbosus :wink: bare et lite tips, så bør du også ha sportsfilter(gir litt ekstra turbosus det også i tillegg til litt ekstra luft), da har du bös tralle!

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
flott bil med rett motor, senk og felger så har du en nydelig kjøremaskin

Blir nok senk og BBS LM. Skal senke kun foran til å begynne med :D

høres bra ut, gleder meg virkelig til å se denne bilen fiks ferdig :) den ser jo bra ut allerede =P~ har du fått chippa den? om du ikke har det så vil jeg anbefale å kontakte gik turbo på kongsberg, de skaffer en versting-chip til en rimelig penge som virkelig hjelper :) short shift hadde også blitt rått, hvis du bytter bakpotte også, så får du en vanvittig fin lyd uten at det bråker så mye mer, bare mer turbosus :wink: bare et lite tips, så bør du også ha sportsfilter(gir litt ekstra turbosus det også i tillegg til litt ekstra luft), da har du bös tralle!

Takker Takker.

Chip ja.. Har bestemt meg for å chipe den. Har ikke heelt bestemt meg enda hvordan chip jeg skal ha.

Har vært i kontakt med Fezken her på forumet. Han sa at han kunne skreddersy en chip etter egne ønsker til en ikke så gal pris. Blir nok å få meg en chip som ikke tar ut alt som er mulig (leste en plass at man kunne ta ut 171 hester elller noe). Blir heller å gå for en chip som tar ut mye moment og moderat med hester. Er litt skeptisk til for mye belasting på girkassen.

Skifter nok bakpotte ja, syns det er gromt med turbolyd! :D

Skrevet

Detta ser bra ut! :) bra du valgte og beholde emblemet! Jeg ville gått for noen breie kantfelger og ganske bra med senk! BBS LM vil nok bli fett!

lykke til videre!

• 2 weeks later...
Skrevet
Detta ser bra ut! :) bra du valgte og beholde emblemet! Jeg ville gått for noen breie kantfelger og ganske bra med senk! BBS LM vil nok bli fett!

lykke til videre!

Takker for det :D

Ja, jeg er også glad for at jeg beholdte de! Har nok bestemt meg for at det blir BBS LM :D

Skrevet

Hallo.

Legger inn en liten update. Har lakker den om til Shadowline nå. Ble nødt til å lakkere vinduspanelene også pga. at de var så falmet i fargen.

Syns resultatet ble veldig bra! :D

Hva syns dere? Beklager dårlige bilder..

Måtte lakkere panelene opp på nytt:

tggtx6bacrvxcav1c7wu.jpg

13fov9ytb6n2gsvat6bq.jpg

qek6d9k07jpkn2u9o8s3.jpg

Ferdig resultat:

ph4snbtb908fo6nd38om.jpg

ujns14tjyqeka516j47k.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

lapin kulta: Blir heller å gå for en chip som tar ut mye moment og moderat med hester. Er litt skeptisk til for mye belasting på girkassen.

det er ikke hestene som ødelegger girkassen, men momentet, det er jo det som "drar"

blir det ekte lm på deg eller?

jeg fant noen kopier fra usa, de så meget bra ut, bedre enn gs sine. og var ikke så ille pris heller. de er 19". jeg var bare noen tastetrykk unna og kjøpe, men så fant jeg de jeg har nå istedet.

http://www.wheeldude.com/catalog/product_info.php?products_id=5886

Skrevet
lapin kulta: Blir heller å gå for en chip som tar ut mye moment og moderat med hester. Er litt skeptisk til for mye belasting på girkassen.

det er ikke hestene som ødelegger girkassen, men momentet, det er jo det som "drar"

jeg fant noen kopier fra usa, de så meget bra ut, bedre enn gs sine. og var ikke så ille pris heller. de er 19". jeg var bare noen tastetrykk unna og kjøpe, men så fant jeg de jeg har nå istedet.

Det er nok ikke dumt nei :D

Blir nok å gjøre noe av det samme på min.

Jeg tror det blir replica, siden inntektene til en student er noe dårlige i de fleste tilfeller.

Jeg tror at det blir kult med BBS LM på min bil, hva tror du?

Skrevet
bilen ser foresten veldig bra ut!! :)

skal du sote rutene?

Takker for det! :)

Ja, jeg skulle hatt oen heftigere dekk ja..

Vet ikke om det blir soting, ser ikke bort i fra det. Men jeg blir ikke å sote av den sorteste filmen, blir nok den lyseste når den tid kommer :D

Skrevet

Det er nok ikke dumt nei :D

Blir nok å gjøre noe av det samme på min.

Jeg tror det blir replica, siden inntektene til en student er noe dårlige i de fleste tilfeller.

Jeg tror at det blir kult med BBS LM på min bil, hva tror du?

blir nok meget bra med lm felger på denne ja.

jeg også ville gått for den lyseste sotingen. ser ikke så "rånete" ut da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...