j-bravo Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Har en -93 E34 525 tdsa som får defa motorvarmer i disse dager. Tenkte da å høre om noen vet om det er noe spesielt godt egnet sted/hull å trekke kabel til kupé-varmer fra motorrommet..? Eller må man borre selv og sette i en sånn gjennomførings-gummi..? Ellers noen med tips til dette..? Mvh
Iceybear Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Hei! Det bør være et høl med "gummipakning" like under sikringsboksen i torpedoveggen? (Veggen/skillet mellom motorrom og Coupè in case you didnt know ) Mvh Iceybear
j-bravo Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Hei!Det bør være et høl med "gummipakning" like under sikringsboksen i torpedoveggen? (Veggen/skillet mellom motorrom og Coupè in case you didnt know ) Mvh Iceybear Hei, Kjenner til torpedoveggen ja Men sitter ikke sikr.boksen på førersiden..? Fordi varmeelementet sitter i motoren på passasjersiden og det vil da bli veldig langt å trekke kabelen den veien..tror ikke kabelen er lang nok heller..?
kbteknik Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 der er en gummipakning på den annen side, så du kommer inn bak handskerommet
Gunnar Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Mener det er gjennomføring på førersiden også?
j-bravo Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 der er en gummipakning på den annen side, så du kommer inn bak handskerommet Okei, det høres bra ut. Skal ta en titt der.
j-bravo Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Mener det er gjennomføring på førersiden også? Okei, men blir som sagt litt langt å dra ledningen bortom førersiden og tilbake til gulvet på passasjersiden. Ledningen er ikke lang nok heller tror jeg.
kjetilbm Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Hvor endte du opp å legge kabelen? Tips/erfaringer? Skal nemlig trekke en 53mm2 strømkabel fra batteriet i motorrommet, gjennom torpedoveggen, langs høyre side i bilen og bak til bagasje. Har lett etter "ferdige hull" men klarte ikke finne noe brukbart...
todleif Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 På e34 som eg hadde før, var det gjennomføring på høgre side. Berre ta vekk boksen på høgre side. (viss det er likt) Hullet er under der
j-bravo Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Jeg fant et hull bak hanskerommet. Det gikk til en boks/rom i motorrommet som jeg la ledningen via.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå