kjellke Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Har ikke komplett intr. Har bakseter og deler av dashbord. Ole skal undersøke om jeg har festene:)
kjellke Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 BUMP. Panser og framfanger solgt. Sorry, glemte og sjekke etter frontfangerfester, gasspedalfeste og takluke. Skal undersøke snarest og komme tilbake til dere:)
Røren Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hei igjen:) Motorstyreenhet til m20 b25, he du de enda,pris?
Trond e30 cab Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hei! Du har ikke tilfeldigvis en låsesylinder med en ekstra nøkkel til bagasjerommet?
kjellke Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Hei!Du har ikke tilfeldigvis en låsesylinder med en ekstra nøkkel til bagasjerommet? Tror jeg får den solgt med alle låsene i bilen. Skal undersøke litt mer. Framstolene er desverre ikke til salgs. Beklager lite aktivitet i det siste, har vert i USA i julen. Godt nyttår folkens
kjellke Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Oi sorry, har glemt og sjekke det. skal gjøre det snarest. men har mine misstanker. Er faktisk litt usikker på hvilken del du mener. Mulig og finne gsbildeler elns tegning av den?
kjellke Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Frontfanger fester? Om frontfanger fester mener du som de som går noe slikt _/\_ fremme på rammevangen så har jeg de. Beklager dårlig forklart. Får ta bilde på tirsdag:) Mvh. Kjellke
|Ole| Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Frontfanger fester? Om frontfanger fester mener du som de som går noe slikt _/\_ fremme på rammevangen så har jeg de. Beklager dårlig forklart. Får ta bilde på tirsdag:) Mvh. Kjellke Stemmer, pris med frakt?
Fixfax Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Skal ha for gir overførings feste? den braketten man trer giroverføringa inn i og så skrues opp i gulvet
kjellke Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Noname: Understellet er ikke solgt. Firfax: Er det den delen hvor "girstangkulen" står inni? Isåfall er den ikke til salgs desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå