E30 Andreas Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 heisann, har en kamerat som kjøpte et turbokit med chip og dyser til e36 m50b25 ikke vanos. bilen har vert ferdig lenge men bilen går ikke som den skal i det heletatt, den skyter og drukner og popper og er helt på jordet! har aldri gått bra etter konverteringen, men om man setter tilbake til orginal chip og dyser er den fortsatt helt på jordet? sjekka af'en og den er hvertfall vill, litt 10 i af og så masse opp og ned i et pådrag (hvis du far til et pådrag) helt oppe i 19,9 af. jeg har ikke peiling på m50 så jeg skjønner ikke hva problemet er? kan det være no cam sensor som tuller? btr er byttet og sjekket. prøvd og koble ut lmm for og se om bilen gikk på nød program, og når vi dro ut den så stoppet bilen tvert? betyr det at den var som den skal? vær så snill og hjelp takker for alle svar Andreas
ehrnst Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 hører ut som at det går ALT for fett, så fett at labmda bare tuller.
E30 Andreas Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 i bunn ja? men hvorfor 20 i af da? Andreas
E30 Andreas Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 ok, noen måte og sjekke dette på?
ehrnst Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 i bunn ja? men hvorfor 20 i af da? Andreas fordi den går så fett at den evnt. feiltenner
oddis Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 For sikkerhetsskyld; dere har montert lamdasonden i den øvre halvdelen av røret? Altså i øvre halvbuen (Øvre 180 graderen).
E30 Andreas Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 sitter nede, etter andre 90 grader? menn tok den ut nå, og bilen er helt lik? altså ingen forskjell når denne er plugget ut, betyr da det at denne er gåen? Andreas
ulriksen Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 sitter nede, etter andre 90 grader? menn tok den ut nå, og bilen er helt lik? altså ingen forskjell når denne er plugget ut, betyr da det at denne er gåen?Andreas jeg har samme symtoner på min så lenge det ikke er noe forskjell så er det der problemet er om det er selve lambda el koblingene til den hvet jeg ikke men det høres ut som at lambda er gåen. på min som jeg trur lambda er kapput på. der går den skikkelig dårlig ved kald motor men når den har kommet til arb temp så er den bedre, men på kald så går den helt rævva. og jeg har også koblet ut lambda mens bil har gått men det er ingen forskjell. så jeg skal bytte min . den billigste lambdaen får du på mekonomen til ca 1500kr som du må lage til kontakten selv. alt følger med men du må laage selve kontakten selv ellr så får man kjøpt ny på gs bildeler til en pris på 2,500kr
E30 Andreas Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 ok, prøver å bytte lambda i kveld, så kommer jeg tilbake med svar på hva som skjedde takker for svar Andreas
Turbo-Tommy Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Jeg kjører uten både LMM og lambda, så kan ikke forstå at det kan være det? Lambda har meget lite utslag på afr hvertfall, men LMM er noe annet. Hvor har du plassert lmm?
E30 Andreas Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 før turbo, etter luftfilter. dvs på turbo siden. Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå