Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg for min del syns at eieren hadde godt å få vraka bilen. Slik idiotkjøring er utilgivelig :)

passe tomm i toppetasjen føreren ihvertfall.

Håper han for seg en skikkelig smell..han holdt jo på kjøre på flere,inkl ei gravid jente/dame.

Skrevet

Får iallefall håpe føreren får noen dager i fengsel,sånne typer har ingenting på en offentlig vei å gjøre,var bra ingen uskyldige ble kvestet eller drept.

Skrevet

Typisk aviser å skrive en sånn type overskrift!

Vitner meg her, og vitner meg der...

Hva de mener er "vanvittig fart", trenger ikke alltid å være vanvittig fart. Vet at mange går utifra lyd, når de tenker høy fart. Men det stemmer ikke alltid for å si det sånn.

Kom med fakta, så kan vi klage etterpå :wink:

Skrevet

jeg ble anmeldt i militæret for å råkjøre bare fordi jeg bånna førstegir på min e30 320 med litt frieksos.. hørtes klikk ut.. men var ikke over fartsgrensen på veien jeg kjørte inn på.. høy motorlyd blir ofte høy fart også.. vet ikke hva som har skjedd her, men virker som de kjørte litt tulling som det kommer fram i avisa.. synn å miste en e30 m3l..

Skrevet

Det er ikke mange originale E30 M3 i hvitt uten dekor i Norge, og hvis det er den bilen jeg tror det er så er var det en bil till 300k wasted :(

Skrevet
jeg ble anmeldt i militæret for å råkjøre bare fordi jeg bånna førstegir på min e30 320 med litt frieksos.. hørtes klikk ut.. men var ikke over fartsgrensen på veien jeg kjørte inn på.. høy motorlyd blir ofte høy fart også.. vet ikke hva som har skjedd her, men virker som de kjørte litt tulling som det kommer fram i avisa.. synn å miste en e30 m3l..

det kommer vel inn under uvettig kjøring?ble stoppet en gang når jeg ga bånn gass i første gir, men passerte ikke 30km/t...og begrunnelsen til politiet var at det var uvettig kjøring..hmm..

Skrevet
har sett denne bilen en del ganger i oslo...har også hilsa på sjåføren for denne m3 skilte seg ganske ut fra de fleste bilene i oslo ...

På hvilken måte?

Uvettigkjøring? Hørt på maken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...