Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har erfart at pakningene kan virke tynne noen ganger, men problemet har igrunn bare vært flater som ikke er rene nok . : ) Folk som liker å gjøre ting ordentlig, de får en pluss i boken fra meg.

Skrevet

Samme problem med min 97' touring. Så mye vann i reservehjulsbrønnen at eg like godt tok ut proppen i bunnen..

Forrige eier byttet til facelift lykter så kanskje det e der problmet ligger.

Skrevet

Bjørner, ta ut lykten(e), så ser du at det er noe som er riv ruskende galt. Husker jeg ikke feil så sliter Touring med det samme som Sedan, facelift lyktene har andre innfestinger, dermed må du bore for å få på plass den andre lykten. Dette er da dømt til å lekke.

Du kan og ta en titt på lyktene som er på luken.

Skrevet
Bjørner, ta ut lykten(e), så ser du at det er noe som er riv ruskende galt. Husker jeg ikke feil så sliter Touring med det samme som Sedan, facelift lyktene har andre innfestinger, dermed må du bore for å få på plass den andre lykten. Dette er da dømt til å lekke.

Du kan og ta en titt på lyktene som er på luken.

Takk! Holder en knapp på lyktene på luka, for ser at det renner inn striper med vann under der lyktene er festa. Så hadde også mistanke om at det kom vann inn via låsen pga utett baklukepakning.

Skrevet

Det skal relativt mye til for at bakluke pakningen lekker. Med mindre bakluken har vært demontert og det da ikke har vært tenkt på å justere inn luken. Noe som forøvrig er meget enkelt, for når du legger luken inntil, så trekker låsen luken ytterligere inn, dermed enn helt tett pakning. Ser du ikke alvorlige brister i pakningen, så er den nok hel.

Jeg setter derimot tre knapper på lyktene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...